اخبار, تلفن همراه

تصویر جدید گوشی هواوی نوا 6 منتشر شد

هواوی نوا 6

گوشی هواوی نوا 6 به زودی رونمایی می شود. به تازگی تصاویر جدید از این گوشی منتشر شده که نشان دنده طراحی زیبا و دوربین دوگانه سلفی روی این گوشی است. دوربین سلفی دوگانه این گوشی حالت حفره ای خواهد داشت ، بنابراین میزان درصد صفحه نمایش به بدنه نیز در این گوشی افزایش پیدا می کند. در ادامه سایر مشخصات و طراحی گوشی را بررسی خواهیم کرد.

اولین رندر گرافیکی از گوشی هواوی نوا 6 در حالی روی وبسایت اندروید هدلاینز رونمایی شد که مشخصات بسیار دقیقی از طراحی جلو و پشت این گوشی جدید هواوی در اختیار قرار می دهد. بنا برا این تصویر که در ادامه می بینید، دوربین دوگانه سلفی به صورت حفره ای روی صفحه نمایش آن قرار گرفته و میزان صفحه نمایش و حاشیه آن بسیار بهینه شده است. رندر جدید، تاکید مجددی بر سبک طراحی یاد شده برای ششمین نسل از گوشی‌های هوشمند سری Nova دارد.

تصویر جدید هواوی نوا 6

یکی دیگر از نکاتی‌ که بر اساس رندر جدید هواوی نوا 6 به آن پی بردیم، گزینه‌های رنگ متفاوت آن محسوب می‌شود؛ گوشی هوشمند 5G آتی هواوی دارای سه گزینه رنگ مشکی، آبی و ارغوانی خواهد بود. هر گزینه رنگ در کشورهای مختلف، با نامی متفاوت، عرضه می‌شود بنابراین میزان تنوع این گوشی نیز در نسخه های متفاوت زیاد خواهد بود.


محصولات مرتبط:


گفتنی است بر اساس اخبار و شایعات اخیر، هواوی در طراحی گوشی آنر وی 30 نیز از طراحی بدون حاشیه مشابهی (دوربین سلفی دوگانه روی نمایشگر) استفاده خواهد کرد.

انتظار داریم گوشی Huawei Nova 6 در دو نسخه 4G و 5G عرضه شود. آن‌ها از نظر مشخصات فنی و ظاهر تفاوتی با یکدیگر نخواهند داشت. درباره دیگر مشخصات فنی گوشی اطلاعات زیادی در دسترس نیست. طبق رندرهای قبلی، گوشی به یک دوربین اصلی چهارگانه مجهز خواهد شد. احتمال استفاده از سنسور دوربین موبایل رنگی با رزولوشن بالا در آن زیاد است.

از نظر قیمت و سایر مشخصات فنی هنوز اطلاعاتی در دست نیست، اما به نظر می رسد که گوشی نوا 6 به یک صفحه نمایش 6.58 اینچ IPS LCD به همراه دوربین اصلی چهارگانه و دوربین سلفی دوگانه مجهز شود. قیمت این گوشی چیزی در حدود 370 دلار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *