اخبار, تلفن همراه

تصویر جدید هواوی میت 30 منتشر شد

گوشی هواوی میت 30 اوایل مهرماه رونمایی خواهد شد. به تازگی تصاویر جدیدتری از این گوشی و پنل جلویی آن فاش شده که نشان می دهد نه تنها ناچ صفحه نمایش آن نسبت به میت 20 تغییری نکرده بلکه، بزرگ تر هم شده است.

هواوی میت 30 ، یکی از بهترین سری پرچمداران گوشی های هواوی در سال 2019، ماه آینده رونمایی می شود. این گوشی با سخت افزار فوق العاده قدرتمند و دوربین حرفه ای با دو لنز 40 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. امروز تصاویری از پنل جلویی گوشی منتشر شده که حتی بزرگ تر بودن ناچ صفحه نمایش آن نسبت به هواوی میت 20 را نشان می دهد.

هواوی میت 30

بر این اساس احتمال دارد که سنسور لنز دوربین سلفی به دو لنز مجهز شود( درست مانند سیستمی که در هواوی Y9 2019 وجود دارد). هواوی یکی از شرکت های پیشرو در عرضه لنز های دوگانه برای دوربین سلفی است.


محصولات مرتبط:

 


با توجه به انتشار دو تصویر بالا، ناچ Huawei Mate 30 به طور قابل توجهی از میت 30 پرو، کوچک‌تر است، اما در عین حال بسیار بزرگ‌تر از مدل Huawei Mate 20 به نظر می‌رسد. این بدان معناست که احتمالا تمام مولفه‌های موردنیاز برای قابلیت تشخیص چهره را شامل نمی‌شود، اما چرا ناچ بزرگ‌تری برای آن در نظر گرفته شده است؟ شاید هواوی قصد دارد گوشی Mate 30 را به دوربین دوگانه یا قابلیت جذاب دیگری مجهز کند. گوشی Huawei Mate 30 در تاریخ 28 شهریور (19 سپتامبر) به طور رسمی معرفی خواهد شد، بنابراین اطلاعات بیشتری از آن به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

گوشی هواوی میت 30 به دو لنز 40 مگاپیکسلی در پشت و جلو به عنوان سنسور های اصلی، پردازنده کایرین 990 هایسلیکن، 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی، شارژر فست شارژ 40 واتی و تکنولوژی UFS 3.0 برای انتقال فایل مجهز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *