اخبار, تلفن همراه

تصاویر گوشی گوگل پیکسل 4a با کاور محافظ منتشر شد

گوشی گوگل پیکسل 4a

تصاویر گوشی گوگل پیکسل 4a منتشر شده که ساختار گوشی را به همراه یک کاور محافظ و چینش دوربین آن نشان می دهد. این گوشی احتمالا یک نسخه ارتقا یافته با دوربین قدرتمندتر نسبت به گوشی گوگل پیکسل 3a سال 2019 باشد.

سال گذشته گوگل اولین سری نسل گوشی میان رده از پرچمدار خود را به نام گوگل پیکسل 3a عرضه کرد که با توجه به نسبت قیمت به ارزش  موفقیت کمی داشت اما به طور کلی در میان گوشی های میان رده موفقیت بسیار خوبی از نظر فروش به دست آورد.

این گوشی دارای همان سیستم عکاسی است که به صورت عالی در حد  برادران بزرگتر و مجهزتر آن ، یعنی عکس های عالی در همه شرایط ، خواهد بود، اما بدنه آن از پلاستیک ساخته شده و نگه داری می کند تا در صورت فروش ، هزینه های خود را به 399 دلار یا کمتر برساند.

تصاویر گوشی گوگل پیکسل 4A

ما می گویم موفقیت بزرگی است زیرا آخرین داده ها در مورد محبوب ترین مارک های تلفن در ایالات متحده ، خط پیکسل گوگل را در رده سوم قرار داده است و نسخه ارزان قیمت “a” به احتمال زیاد دلیل اصلی این مساله است ، زیرا گوگل حتی درصد سهم بازار را نیز در سال های قبل توانسته جبران کند.


محصولات مرتبط:


این گوشی به یک جک هدفون صوتی معمولی ، ماژول دوربین مربعی با یک لنز منفرد و آنچه به احتمال زیاد یک اثر انگشت در پشت گوشی است مجهز خواهد شد. تغییر بزرگ جلوی صفحه نمایش سوراخ پانچ است که در نهایت به Google اجازه می دهد تا از بدنه های بزرگ و بالا و پایین فاصله بگیرد و پیکسل 4a را به یک کودک واقعی دهه جدید ، تلفن های «تمام صفحه» و برخی از این موارد تبدیل کند.

گوشی گوگل پیکسل 4a

ما می حدس می زنیم که از جدیدترین و بزرگترین چیپست ها روی گوگل پیکسل 4a استفاده نخواهد شد ، اما عکاسی عالی که در یک بسته مقرون به صرفه پیچیده شده است ، اکنون با نمایشگر بزرگتر در همان سطح، بیش از آنکه بتواند یک گوشی میان رده را نشان دهد بیشتر در حد یک پرچمدار ظاهر خواهد شد.

گوشی گوگل پیکسل 4 ای جدید احتمال در سه ماهه دوم سال 2020 میلادی و در اردیبهشت ماه معرفی و عرضه می شود، چرا که گوگل پیکسل 3A نیز در چنین تاریخی در 2019 رونمایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *