اخبار, تلفن همراه

تصاویر گوشی گلکسی A41 سامسونگ با دوربین 48 مگاپیکسل منتشر شد

گوشی گلکسی A41

در ماه دسامبر ، سامسونگ گوشی های هوشمند Galaxy A51 و Galaxy A71 را عرضه کرد. این شرکت کره جنوبی اکنون در تلاش است تا گوشی های هوشمند سری جدید Galaxy A را از جمله گلکسی A41 به بازار عرضه کند. تاکنون گزارش های گذشته جزئیات کمی در مورد مشخصات این تلفن هوشمند نشان داده اند. گزارش تازه ای در مورد PriceBaba رندرهای CAD از گلکسی A41 است که توسط نویسنده مشهور OnLeaks به بیرون درز می شود. رندرهای جدید نمای 360 درجه این گوشی ، تمام طراحی آن را فاش کرده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می شود ، گوشی هوشمند گلکسی A41 یک شکاف Infinity-U را بر روی صفحه نمایش خود قرار می دهد. به نظر می رسد این گوشی دارای صفحه نمایش 6 اینچی یا 6.1 اینچی است. حاشیه های جانبی گوشی باریک به نظر می رسند ، اما حاشیه پایین کمی ضخیم است. ابعاد این تلفن هوشمند 150 x 70 x 7.9 میلی متر است. ضخامت آن در ماژول دوربین عقب به 8.9 میلی متر افزایش می یابد.

گوشی گلکسی A41

به نظر می رسد صفحه پشت گوشی از جنس پلی کربنات براق بوده و با گوشه ای از گوشه بالا سمت چپ با یک ماژول دوربین مستطیل تزیین شده است. ماژول دوربین شامل سه سنسور و یک فلاش LED است. طبق گفته های OnLeaks ، این لنز اصلی 48 مگاپیکسلی است. این می تواند سنسور GM1 سامسونگ باشد.


محصولات مرتبط:


پوسته عقب گلکسی A41 فاقد اسکنر اثر انگشت است. نشان می دهد که این تلفن می تواند به یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش مجهز شود. گلکسی A40 مدل قبلی یک اسکنر اثر انگشت سنتی در پشت خود داشت. لبه سمت راست گلکسی A41 دارای کلید قدرت و صدای چرخش صدا است. سینی سیم کارت در سمت چپ تلفن هوشمند قرار دارد. لبه پایین تلفن هوشمند دارای بلندگو خارجی ، درگاه USB-C و جک صوتی 3.5 میلی متری است.

گوشی گلکسی A41

مشخصات سامسونگ گلکسی A41

گلکسی A41 که دارای شماره مدل SM-A415F است ، اخیراً در Geekbench با مشخصاتی مانند چیپست Helio P65 ، چهار گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 10 مشاهده شد. این تلفن ممکن است در گزینه های ذخیره سازی 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی وارد بازار شود. شکاف ناچ قطره ای تلفن می تواند یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی باشد. می توان از این باتری 3500 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی کرد که از شارژ سریع 15W پشتیبانی می کند. برخی گزارش ها ادعا کرده اند که ممکن است این اسمارت فون به همراه تلفن گلکسی A31 در ماه مارس رسمی شود و قیمتی زیر 300 دلار داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *