اخبار, تلفن همراه

تصاویر گوشی گلکسی ای 91 سامسونگ (Galaxy A91 ) منتشر شد

گلکسی ای 91 سامسونگ

تصاویر گوشی گلکسی ای 91 سامسونگ منتشر شد. مشخصات فنی و جزییات جدید این گوشی نیز بر اساس تصاویر آن به دست آمده که نشان می دهد گوشی جدید گلکسی ای 91 سامسونگ یک گوشی تمام عیار و بسیار قدرتمند خواهد بود.

گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهد سامسونگ در حال کار روی چند مدل از گوشی‌های میان رده سری Galaxy A است. از میان تمام گوشی‌های جدید سری گلکسی ای، انتظار می‌رود گلکسی ای 91 با مشخصات گوشی‌های پرچمدار و قیمت مقرون به صرفه همانند سامسونگ گلکسی ای 90 5G عرضه شود.

هم اکنون شاهد انتشار رندرهای CAD گوشی گلکسی ای 91 به همراه نمایش 360 درجه‌ای آن هستیم. به نظر می‌رسد این گوشی همانند مدل‌های آینده گلکسی ای 51 (Galaxy A51) و گلکسی ای 71 (Galaxy A71)، مجهز به نمایشگری خواهد بود که دارای حفره به منظور قرارگیری سنسور سلفی است. همچنین ماژول دوربین بخش عقب آن هم مربع شکل خواهد بود.

شباهت های زیادی بین گوشی گلکسی ای 91 سامسونگ و گلکسی نوت 10 وجود دارد. از جمله این که صفحه نمایش این گوشی Infinity O بوده و دارای یک حفره دوربین سلفی در وسط صفحه نمایش است. از نظر پوشش صفحه به بدنه میزان حاشیه بسیار کم بوده و می توان گفت که حتی درصد صفحه نمایش این گوشی نسبت به بدنه در مقایسه با گلکسی نوت 10 بیشتر خواهد بود.

طبق تصاویر منتشر شده از گوشی گلکسی ای 91 سامسونگ، این محصول به دوربین چهار گانه مجهز می شود که به طور حتم لنز اصلی آن یک سنسور 48 مگاپیکسلی و لنز پریسکوپی نیز در کنار آن قرار خواهد گرفت.

گلکسی ای 91 سامسونگ

مشخصات فنی گوشی گلکسی ای 91 سامسونگ

تصاویر منتشر شده از گلکسی ای 91 نشان می‌دهد دارای یک کلید پاور و حجم صدا در سمت راست است. همچنین در لبه پایین گوشی شاهد قرارگیری پورت USB-C و یک بلندگو هستیم. به نظر می‌رسد این دستگاه فاقد جک هدفون 3.5 میلی‌متری باشد. گزارش‌های منتشر شده حکایت از وجود دو مدل از گلکسی ای 91 با شماره مدل‌های SM-A905 و SM-A908 دارد؛ انتظار می‌رود یکی از آن‌ها دارای قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G باشد.


محصولات مرتبط:


برخی شایعات منتشرشده نشان می‌دهند Galaxy A91 دارای نمایشگر 6.7 اینچ سوپر آمولد با وضوح اچ دی پلاس بوده و احتمالا مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون 855 و 8 گیگابایت رم خواهد بود. بد نیست بدانید که حافظه داخلی آن هم در حدود 128 گیگابایت اعلام شده است.

از دیگر مشخصات فنی این گوشی جدید سامسونگ می توان به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن و شارژر سریع فست شارژ 45 وات که تنها تا قبل از این روی گوشی گلکسی نوت 10 پلاس قرار گرفته بود اشاره کرد.

این شارژر می تواند گوشی را تنها در عرضه 35 دقیقه به طور کامل شارژ کند.همچنین امکان دارد دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسل هم باشد. به نظر می‌رسد رابط کاربری One UI 2.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 10 روی گوشی نصب باشد.

بد نیست بدانید که این گوشی ممکن است در برخی بازارها با نام گلکسی اس 10 لایت (Galaxy S10 Lite) به فروش برسد. همانطور که در خبر گلکسی نوت 10 لایت نیز بررسی کردیم، احتمالا گوشی گلکسی اس 10 لایت با نام گلکسی ای 91 و گوشی گلکسی نوت 10 لایت با نام گلکسی A81 عرضه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *