اخبار, تلفن همراه

تصاویر گوشی هواوی p40 پرو به همراه قاب محافظ منتشر شد

هواوی p40 پرو

انتظار می رود هواوی P40 پرو در مارس امسال در کنار P40 معرفی شود. با نزدیکتر شدن تاریخ ، انتظار داریم جزئیات و نشتهای بیشتری از این محصول ظاهر شود. حالا تصاویر و رندرهای این محصول منتشر شده و به صورت آنلاین ظاهر شده اند. باید توجه داشته باشیم که رندرهای جدید با آنچه قبلاً دیده بودیم سازگار است.

این ارائه توسط بن گسکین در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشته شد و البته تصاویر رسمی نیست بلکه براساس “دید وی” طراحی و منتشر شده. رندر هم طراحی جلو و عقب را نشان می دهد. در این نمایشگر یک طراحی پانچ حفره ای منفرد واقع در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد.

رندرها همراه با قاب محافظ که گفته می شود توسط یک خرده فروش در Alibaba به فروش می رسد همراه است، همچنین طراحی جلوی هواوی P40 پرو در این تصاویر نشان داده شده و بارزترین تفاوت در وجود سوراخ حفره ای صفحه نمایش است.

رندرهای اولیه همچنین نشان می دهد که P40 Pro دارای یک دوربین سلفی دوگانه است. این رندرها همچنین یک طراحی لبه خمیده را برای P40 Pro برجسته می کنند.


محصولات مرتبط:


طراحی عقب قبلاً تأیید شده است که شامل یک ماژول دوربین مستطیلی بوده  و اکنون به نظر می رسد یک روند رو به رشد دارد. طراحی ، همانطور که در رندر نشت یافته و آنهایی که همراه با TPU هستند ، مشاهده می شود ، شامل یک شکل مستطیلی گسترده است که برای طراحی دوربین عقب به کار گرفته شده است.

هواوی p40 پرو

مورد TPU مشابه نمونه P40 است که اخیراً فاش شده بوده اما اندازه صفحه نمایش و همچنین پیکربندی دوربین متفاوت است. گزارش شده است كه هواوی P40 پرو از يك مجموعه دوربین چهارگانه برخوردار است كه يك سنسور بيشتر از P30 دارد. لبه های محفظه دور دوربین بیرون زده و به این دلیل است که محفظه دوربین از سایر قسمت های بدنه شیشه بیرون می زند.

تصاویر گوشی هواوی p40 پرو

این محفظه همچنین منظره ای از حاشیه ها را تأیید می کند که وجود درگاه USB Type-C را در پایین Huawei P40 Pro به همراه یک بلندگو در سمت راست نشان می دهد. گفته می شود این دستگاه در سمت چپ یک سینی سیم کارت دارد اما ما نمی توانیم آن را از این رندر به طور واضح ببینیم.

علاوه بر این ، هواوی پی 40 پرو دارای دکمه روشن و خاموش صدا در سمت راست قاب فلزی است. متأسفانه ، P40 Pro درست مانند P40 جک صوتی را نیز از دست داده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *