اخبار, تلفن همراه

تصاویر گوشی نوا 6 هواوی منتشر شد. منتظر یک گوشی استثنایی باشید

هواوی نوا 6

تصاویر گوشی نوا 6 هواوی منتشر شد. گوشی جدید هواوی نوا 6 به زودی رونمایی می شود و یکی از بهترین گوشی های میان رده شرکت هواوی با مشخصات فنی عالی ، سخت افزار قدرتمند، قیمت مناسب و دوربین حرفه ای است. در ادامه سایر جزییات این گوشی را همراه با تصاویر فاش شده آن در شبکه های اجتماعی را بررسی می کنیم.

هواوی قصد دارد در 14 آذر (5 دسامبر) از گوشی نوا 6 رونمایی کند. تاکنون خبر و اطلاعات زیادی از مشخصات کلیدی و طراحی دستگاه منتشر شده و می‌توان گفت که اکثر ویژگی های آن را می‌دانیم. حداقل شاهد معرفی سه مدل نوا 6 خواهیم بود که دو مدل آن پرچمدار هستند، همچنین شاهد یک مدل میان رده با نام هواوی نوا 6 اس ای (Nova 6 SE) خواهیم بود. جدیدترین اطلاعات منتشرشده از هواوی نوا 6 نشان می‌دهد دارای حفره روی صفحه نمایش، حسگر اثر انگشت در بخش کناری دستگاه و همچنین دوربین چهارگانه در بخش عقب است.

هواوی نوا 6

این گوشی مجهز به صفحه نمایش 6.44 اینچ LCD بوده و همانطور که گفته شد یک حفره روی نمایشگر آن وجود دارد. به نظر می رسد که این حفره پیلی شکل شامل دو لنز اصلی 32 مگاپیکسلی سلفی و یک لنز سوپر واید 105 درجه شود. حاشیه پایین گوشی به نظر کمی ضخیم‌تر از بخش بالا است. با نگاهی به تصویر دوم، می‌بینیم که یک حسگر اثر انگشت در سمت راست و در کنار دکمه های حجم صدا قرار دارد. البته از نظر طراحی این محصول بسیار مدرن و حرفه ای است، هر چند حاشیه صفحه نمایش بالایی دارد اما سعی شده با وجود دوربین سلفی دو گانه حفره ای ، میزان درصد صفحه نمایش به بدنه گوشی افزایش پیدا کند.


محصولات مرتبط:


مشخصات فنی و قیمت هواوی نوا 6

گوشی هواوی نوا 6 از سری گوشی های میان رده شرکت چینی هواوی است که در مقایسه با سایر محصولات میان رده دنیای گوشی هوشمند از مشخصات فنی و پردازنده بالا رده بهره می برد ولی قیمت آن در حد متوسط است و یک گوشی میان رده قدرتمند با قیمت عالی به شمار می رود.

این گوشی دارای سنسور اصلی 60 مگاپیکسل، سنسور اولترا واید 16 مگاپیکسل، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل و یک سنسور 2 مگاپیکسل سنجش عمق بوده که می‌تواند عملکرد بالایی داشته باشد. بنابراین لنز اصلی این گوشی یکی از بهترین دوربین های گوشی میان رده در سال 2019 است.

بر اساس اطلاعات منتشرشده از لیست GeekBench می‌توان گفت گوشی جدید هواوی مجهز به 8 گیگابایت رم، تراشه کایرین 990 و رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 10 خواهد بود.

این گوشی بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده روز 6 دسامبر سال 2019 معرفی و عرضه خواهد شد. قیمت گوشی چیزی در حدود 470 دلار در قیمت پایه و 600 دلار در نسخه بالارده خواهد بود. قیمت این گوشی با ورود به بازار ایران از 6 میلیون تا 7 میلیون 700 هزار تومان در نظر گرفته می شود. البته هنوز به طور قطع مشخص نیست که این گوشی در بازار ایران چه زمانی موجود می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *