اخبار, تلفن همراه

تصاویر گوشی شیائومی ردمی نوت 8 تی منتشر شد

ردمی نوت 8 تی

گوشی شیائومی ردمی نوت 8 تی که جدیدترین گوشی میان رده سری نوت 8 شیائومی به شمار می رود، امروز در تصاویر جدید دیده شد. این گوشی یکی از ارزان قیمت ترین میان رده های گوشی شیائومی به شمار می رود در صورتی که سخت افزار بسیار حرفه ای و قدتمندی نیز در اختیار دارد.

سری گوشی ردمی نوت 8 تی شیائومی یکی از گوشی های پر قدرت به شمار می رود. این گوشی اما به صفحه نمایش 6.3 اینچ مجهز شده و همچنین روی آن را محافظه گوریلا گلس 5 می پوشاند. این پوشاننده باعث می شود تا گوشی از خط و خش های احتمالی در امان بماند.

گوشی ردمی نوت 8T به یک باتری 4000 میلی آمپر ساعت مجهز شده است. احتمالا این باتری را یک شارژر فست شارژ 20 واتی نیز همراه خواهد کرد که از تکنولوژی سوپر فست شارژ شیائومی بهره می برد. قلب تپنده دستگاه را نیز پردازنده اسنپدراگون 665 تشکیل می دهد و احتمال وجود 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز روی آن زیاد خواهد بود.


محصولات مرتبط:


گوشی های سری جدید شیائومی از رابط کاربری MIUI بهره می برند که بر پایه اندروید 9 پای است.

یک مجموعه دوربین چهارگانه هم در پنل پشتی قرار دارد که اجزای آن را سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین‌های ماکرو و فوق عریض تشکیل می‌دهند. هرچند اشاره‌ای نشده؛ اما چهارمی باید سنسور عمقی باشد. روی این برچسب، پشتیبانی از ان اف سی هم درج شده است.

در عکس دیگر، محتویات درون جعبه را می‌بینیم که شامل کابل USB و شارژر می‌شود. به نظر می‌رسد این شارژر، 18 واتی باشد. منبع منتشر کننده‌‌ی تصاویر، قیمت ردمی نوت 8 تی را 199 یورو برای نسخه 4+64 گیگابایتی اعلام کرده است. هنوز تاریخ رونمایی از این محصول مشخص نیست؛ اما با توجه به انتشار تصاویر گوشی و جعبه‌‍‌ی آن، رونمایی باید نزدیک باشد.

گوشی جدید شیائومی به زودی تا اواسط آبان ماه رونمایی خواهد شد، به نظر می رسد که این سری آخرین نسل از گوشی های میان رده ردمی شیائومی در سال 2019 باشد و پس از آن سری های جدید سال 2020 عرضه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *