اخبار, تلفن همراه

تصاویر گوشی ریلمی 6i مجهز به دوربین 48 مگاپیکسلی توسط FCC منتشر شد

گوشی ریلمی 6i

ریلمی 5i اوایل دیماه 98 رونمایی شد ، اما شرکت ریلمی پیش از این گوشی ریلمی 6i را برای تأیید FCC ارسال کرده است که سریعاً جزئیات و عکس های گوشی جدید را فاش می کند.

این گوشی با نام مدل RMX2040 باتری 5،000 میلی آمپر ساعتی را در خود جای می دهد که با قضاوت در مورد عکس های این شارژر ، باتری 18 وات نیز در کنار آنقرار داده می شود. مدل قدیمی تر از ظرفیت یکسانی برخوردار است ، اما میزان شارژ دهی آن فقط 10W است. این به روزرسانی ها تغییر کابل شارژر به USB-C را شامل نمی شوند ، اما 6i هنوز از microUSB استفاده می کند (و جک هدفون 3.5 میلی متری را نیز در خود دارد).

تصاویر گوشی ریلمی 6i

گوشی ریلمی 6i

عکس کاملاً واضح نیست ، اما ماژول اصلی دوربین چهارگانه در پشت دارای سنسور 48 مگاپیکسلی است. این یک نسخه به روز نسبت به 5i است که دارای یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی در پشت بود. لنزهای دو دوربین پایین بسیار کوچک به نظر می رسند ، اگر ماژول های حسگر ماکرو و عمق 2 مگاپیکسلی را نگاه می کنیم تعجب آور نیست. دوربین سلفی همانند گذشته در داخل شکاف قطره ای است.


محصولات مرتبط:


ریلمی 5i رابط کاربری ColorOS 7.0 را اجرا خواهد کرد ، به احتمال زیاد ویژگی های سفارشی این برند را در بر می گیرد. هنوز هیچ صحبتی در مورد چیپست گفته نشده.

این گوشی اندازه گیری 164.4 75 75.x 9.0 میلی متر و وزن آن 195 گرم است. ما اطلاعاتی در مورد صفحه نمایش نداریم ، اما با توجه به اینکه ابعاد گوشی با 5i مطابقت دارد ، حدس می زنیم که برای پنل 6.52 اینچی 720p + دیگر وارد آن شده ایم. همچنین به رنگ سفید توجه داشته باشید (5i فقط در رنگهای آبی و سبز موجود است).

گوشی ریلمی 6i

در قسمت اتصالات LTE (دو عدد سیم کارت) ، Wi-Fi b / g / n (2.4 گیگاهرتز) و بلوتوث 5.0 وجود دارد.

علاوه بر FCC ، ریلمی 6i توسط مقامات در هند ، سنگاپور ، مالزی ، تایلند و روسیه نیز مورد تأیید قرار گرفته است. این به ما تصویر خوبی از بازارهای عرضه شده گوشی می دهد. به نظر نمی رسد که گوشی جدید ریلمی به این زودی ها در منطقه غربی آسیا عرضه شود. البته باید در نظر بگیریم که گوشی های ریلمی و اوپو به سختی در ایران یافت شده و نمایندگی آن نیز به وفور نیست، بنابراین تاریخ عرضه و رسیدن آن به داخل کشور احتمالا برای بهار 99 در نظر گرفته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *