اخبار, تلفن همراه

تصاویر گوشی آنر 30S منتشر شد، یک گوشی میان رده قدرتمند در راه است

آنر 30S

گوشی آنر 30S یک محصول میان رده قدرتمند از سری آنر زیر مجموعه شرکت هواوی است که به زودی با مشخصات فنی قوی، قیمت مناسب و پردازنده کایرین 820 معرفی و عرضه خواهد شد.

آنر در سپتامبر گذشته گوشی 20S را راه اندازی کرد و انتظار می رود این شرکت به زودی با 30S نبض بازار گوشی های میان رده در سال 2020 را در دست بگیرد.

آنر هنوز جزئیاتی از 30S را منتشر نکرده است ، اما رندر این گوشی هوشمند در شبکه اجتماعی چینی Weibo به بیرون درز کرده است و پشت تلفن را نشان می دهد که دارای یک دست انداز دوربین مستطیلی است.

آنر 30S

در این تصویر حتی تعداد دوربین های عقب در 30S نیز مشخص نشده است ، اما از آنجایی که سلف آن با تنظیم دوربین سه گانه همراه بود ، انتظار داریم 30S حداقل سه اسنپر را پشتیبانی کند.

گوشی آنر 30S

علاوه بر این ، ارائه دهنده نشان می دهد که 30S دارای یک اسکنر اثر انگشت در کنار هم است ، که از آنجا که 20S نیز دارای این سخت افزار است، وجود آن در سری جدید نیز جای تعجب ندارد.

آنر 30S

گفته می شود ، یک پروموشن آنر 30S نیز در برچسب یک بطری Sprite در چین مشاهده شد و همراه با تأیید اینکه از شبکه های 5G پشتیبانی خواهد کرد به صورت تبلیغاتی به مردم نمایش داده می شود.

قیمت و تاریخ عرضه

شایعه شده است که آنر 30S بسته بندی Kirin 820 SoC را برعهده دارد ، که شایعه شده است که هنوز هم به قیمت آنر 10X اعلام نشده است. با توجه به ماهیت وسط گوشی ، احتمالاً احتمال كیرین 990 با قدرت 5G كاهش یافته است ، بنابراین به یك راه حل كاملاً جدید مانند 820 نیاز دارد.

گوشی آنر 30S به نظر یکی از میان رده هایی باشد که با دوربین 64 مگاپیکسلی، شارژر 30 وات فست شارژ و صفحه نمایش بزرگ IPS LCD عرضه شود. با وجود پردازنده هایسیلیکن کایرین 820 این گوشی احتمالا قیمتی کمتر از 300 دلار خواهد داشت و در اواخر فروردین 99 به بازار عرضه می شود. نظر شما در مورد گوشی های جدید آنر و هواوی چیست؟


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *