اخبار, تلفن همراه

تصاویر و مشخصات گوشی گوگل پیکسل 3 XL فاش شد؛ طراحی ناچ استایل و کیفیت بالا

گوگل پیکسل 3 XL

به نظر می رسد که پس از به سرقت رفتن چند دستگاه گوشی گوگل پیکسل 3 XL حالا تصاویر واقعی این گوشی به طور کامل در فضای مجازی پخش شده است.

گوگل پیکسل 3 XL

وبسایت rozetked توانسته تصاویر اصلی خود گوشی گوگل پیکسل 3 XL و همه متعلقات آن را فاش کند. مطابق با گزارش وب‌سایت 9to5Google، بخش قابل توجهی از این تصاویر مربوط به دستگاه‌های سرقت‌شده هستند؛ نسخه‌هایی که هم‌اکنون در بازار سیاه اوکراین با قیمت 2 هزار دلار به فروش می‌رسند.

این تصاویر نشان دهنده نسخه اصلی گوشی گوگل نیست اما طرح نهایی ساخت آن، همین تصاویری است که در ادامه خواهید دید. این موضوع از آن جهت که حجم تصاویر منتشرشده بسیار بالا هستند، منطقی به نظر می‌رسد. در این‌باره به زودی گزارشی کامل منتشر خواهیم کرد؛ پس بهتر است به بررسی این اسمارت فون بپردازیم.

طراحی ناچ استایل برای گوگل پیکسل 3 XL

از آغاز عصر گوشی های ناچ استایل تنها 1 سال می گذرد.سال 96 در شهریور ماه بود که اولین گوشی ناچ استایل اسنشال فون منتشر شد و پس از آن آیفون ایکس با طراحی منحصر به فرد رونمایی شد. در این بین بسیاری از کاربران از این طراحی زیاد استقبال نکردند.اما در ادامه گوشی های فراوان دیگری با این طراحی به بازار آمد. یکی دیگر از این سری گوشی ها، گوگل پیکسل 3 XL است. ناچ در این تلفن هوشمند بسیار بزرگ است و واقعا چشم‌اندازی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد که احتمالا بسیاری از طرفداران تمایلی برای مواجهه با آن نخواهند داشت.

البته این گوشی دارای حاشیه صفحه پایینی اندکی بزرگتر از حالت عادی است. و باید گفت که از هر دو این المان‌ها برای به‌کارگیری اسپیکرهای استریو استفاده شده است؛ چیزی که داشتن آن بسیار جذاب است، ولی نباید به جنبه‌های زیبایی‌شناسی دستگاه آسیبی برساند.

سال گذشته گوگل یک جفت ایرباد جدید و با قیمت استثنایی به بازار معرفی کرد. حال گوشی گوگل پیکسل XL از این جفت ایربادها به عنوان گوشی بهره می برد. یک حلقه قابل تنظیم برای هر دو طرف در نظر گرفته شده است تا هدفون به بهترین شکل ممکن در گوش جای گیرد. این اقدام گوگل قابل تحسین است،اما در هرصورت باید دید که کارایی این آبجکت ها در چه حدی خواهد بود.

در ابتدا برخی کاربران از احتمال جعلی بودن این تصاویر سخن می‌گفتند، اما رفته رفته وبسایت های بزرگ این تصاویر را مورد تایید قرار دادند تا تاییدیه ای باشد بر صحت این تصاویر و محتمل بودن طراحی آن به شکل مورد نظر ذکر شده.

این تمام ماجرا نیست و ما چند اسکرین شات از اپلیکیشن AIDA نیز داریم تا با مشخصه‌های کلیدی گوشی آشنا شویم. همان‌طور که پیش‌تر هم شنیده بودیم، در Pixel 3 XL از یک پنل بزرگ 6.7 اینچی با وضوح 1440×2960 استفاده شده است تا نمایشگر با نسبت 18.5:9، عریض باشد. علاوه بر این، دستگاه از تراشه اسنپدراگون 845 و باتری 3430 میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد. تصاویر زیر نمایانگر تمامی عکس های گوشی گوگل پیکسل XL هستند.

اگر شما هم از طرفداران گوشی های سری پیکسل گوگل هستید حتما میدانید که گوگل جدیدترین نسخه اندروید خود را بر روی این سری گوشی های در ابتدا عرضه می کند. بنابراین برای کارکردن با اندروید 9 باید منتظر عرضه این گوشی و آپدیت سری پیکسل 2 و پیکسل باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *