اخبار, تلفن همراه

تصاویر و مشخصات گوشی گلکسی A21 سامسونگ منتشر شد

گلکسی A21 سامسونگ

سامسونگ در ماه دسامبر سال 2019 از گوشی های هوشمند Galaxy A51 و Galaxy A71 رونمایی کرد و اکنون گفته می شود که در حال کار بر روی تلفن های جدیدتر سری A مانند Galaxy A11 ، Galaxy A21 ، Galaxy A31 و Galaxy A41 است. رندرها و مشخصات گلکسی A11 در اواخر ماه قبل ظاهر شده بود. رندرهای CAD گلکسی A41 نیز در همان زمان به نمایش درآمد. یک گزارش تازه در سرفصل های اندرویدی مشخصات و ویژگی های کلیدی گلکسی A21 را به همراه رندر مطبوعاتی منتشر شده آن فاش کرده است.

گلکسی A21 را می توان با دوربین سلفی حفره ای پانچ در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش خود دید. اندازه دقیق نمایشگر Infinity-O هنوز مشخص نیست. تلفن با بودجه کم ممکن است از وضوح HD + پشتیبانی کند. گوشی میان رده گلکسی A21 دارای چانه ای به اندازه ضخیم است.


محصولات مرتبط:


قسمت عقب گلکسی A21 دارای یک دوربین چهارگانه است که در گوشه سمت چپ بالا قرار دارد. پنل پشتی این گوشی که به نظر می رسد از مواد پلی کربنات ساخته شده است همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت است. تنظیمات دقیق دوربین های گوشی هنوز مشخص نیست. یک واحد فلاش LED دوتایی را می توان در سمت راست تنظیم دوربین مشاهده کرد.

گلکسی A21 سامسونگ

گلکسی A21 دارای دکمه های بالا و پایین صدا و یک کلید پاور در سمت راست آن است. مدل قبلی Galaxy A20 از سال گذشته با یک درگاه USB-C همراه بود. از این رو ، انتظار می رود که گلکسی A21 آن را به همراه جک صوتی 3.5 میلی متری در لبه پایین خود قرار دهد. برخی از مشخصات شایعه شده آن Exynos 7904 SoC ، 4 گیگابایت رم ، 64 گیگابایت حافظه ، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و شکاف microSD است. این نشریه ادعا می کند که Galaxy A21 و Galaxy A11 ممکن است به زودی در ایالات متحده آمریکا عرضه شده و با قیمت عالی روانه بازار شود

همچنین گوشی های سری A31 و A41 نیز در ابتدای بهار سال 99 عرضه خواهند شد. هر سه مدل گوشی دارای مشخصات فنی بهتر و دوربین های پرقدرت تر نسبت به سری سال گذشته A سامسونگ هستند. بنابراین باید امسال منتظر سری A بهتری از سامسونگ باشیم که دوربین و باتری بهتری نسبت به گوشی های سال گذشته خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *