اخبار, تلفن همراه

تصاویر و مشخصات گوشی وان پلاس 8 پرو در شبکه های اجتماعی فاش شد

وان پلاس 8 پرو

وان پلاس به تازگی ویدئویی شبیه سازی از صفحه نمایش سیال 120 هرتزی خود به اشتراک گذاشته است. در حالی که برخی شایعات اظهار داشته اند که سری وان پلاس 8 پرو به صفحه با نرخ تازه سازی 120 هرتز مجهز خواهد شد ، برخی نظرات متناقض وجود داشته اند که تلفن های پرچمدار بعدی وان پلاس از این صفحه نمایش استفاده نمی کنند.

گزارش تازه ای در مورد Tru Tech که تصویری انحصاری از وان پلاس 8 پرو را دارد که توسط خود وان پلاس فاش شده است نشان می دهد که این گوشی از گزینه منوی تنظیمات دارای گزینه انتخاب 120 هرتز است.

این نشریه ادعا می کند که تصویر دستی وان پلاس 8 پرو ظاهر شده، می تواند متعلق به یک واحد پیش تولید باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش سوراخ پانچ است که توسط حاشیه های باریک احاطه شده است می شود.

اسپیکر صدا را می توان در لبه سمت چپ آن مشاهده کرد. بدنه مناسب دستگاه دارای کشویی هشدار و کلید پاور است. صفحه نمایش OLED این گوشی با یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه ای یکپارچه شده است. ظاهر تصویر جدید نشان می دهد که شرکت چینی در نمایشگر دوربین سلفی کمتر و نمایشگر دوربین پاپ آپ در سری وان پلاس 8 مشرف خواهد شد.

گوشی وان پلاس 8 پرو

وان پلاس 8 پرو

نکته اصلی که می توانید از این تصویر استخراج کنید، از منوی “نرخ تازه سازی صفحه” در تنظیمات ، گزینه های انتخاب حالت برای 120Hz ، 90Hz و 60Hz وجود دارد. انتظار می رود این گوشی پشتیبانی از وضوح کواد پلاس HD را داشته باشد. متن زیر گزینه 120Hz می خواند “حداکثر نرمی اما کمی باتری را کاهش می دهد.” بیان نمی کند که آیا با انتخاب گزینه 120Hz می توانید وضوح تصویر را به 1080p تغییر دهید. از این رو ، این احتمال وجود دارد که صفحه نمایش وان پلاس 8 پرو از رزولوشن کواد اچ دی پلاس به همراه سرعت تازه سازی 120 هرتز تولید کند. از آنجا که تصویر متعلق به یک واحد پیش تولید است ، هنوز مشخص نمی شود که آیا گزینه 120Hz در محصول نهایی نیز موجود خواهد بود یا خیر.


محصولات مرتبط:


خانواده وان پلاس 8 شامل سطح ورودی وان پلاس 8 Lite ، وان پلاس معمولی 8 و پیشرفته وان پلاس 8 پرو است. وان پلاس 8 Lite ممکن است دارای نرخ تجدید 90Hz باشد. مشخص نیست که آیا وان پلاس 8 که همچنین گمان می رود مجهز به صفحه نمایش سوراخ پانچ است ، به پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز می رسد یا خیر.

شایعات پیرامون وان پلاس 8 پرو فاش کرده است که توسط پردازنده تلفن همراه Snapdragon 865 همراهی خواهد شد. این می تواند با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه باشد و یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی سریع شارژ را در خود جای دهد. برای عکاسی ، وان پلاس 8 پرو ممکن است دارای یک دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی باشد و ممکن است با یک دوربین عقب همراه باشد که از یک لنز اصلی سونی 64 مگاپیکسلی IMX686 سونی ، یک لنز Ultraide 20 مگاپیکسلی ، یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی و یک سنسور ToF تشکیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *