اخبار, تلفن همراه

تصاویر و مشخصات فنی گوشی گوگل پیکسل 4a منتشر شد

گوشی گوگل پیکسل 4a

گوگل پیکسل 3a و Pixel 3a XL ثابت کردند که بسیار موفق تر از همتایان پرچمدار مربوطه پس از انتشار هستند ، بنابراین مطمئناً تعجبی ندارد که بشنوید که گوگل در حال تولید و عرضه گوشی گوگل پیکسل 4a است . و گرچه ما در حال حاضر اطلاعات کمی در مورد این محصول می دانیم اما تصاویر منتشر شده از این گوشی موارد بسیار زیادی را نمایان می کند

پیکسل 4a از دوربین جدید مربع شکل پیکسل 4 بهره می برد

سری Pixel 4 رده بالا ، بعد از سه سال استفاده به نفع یک صفحه پشتی بسیار ساده تر که توسط یک ماژول دوربین مربع شکل مسلط شده است ، گوگل را به طرح مارک دوتایی و طرح تک دوربین خود تبدیل کرده است. معلوم شد که این یک حرکت کاملاً بحث برانگیز بوده، اما با کمال تعجب آور ، ارائه های امروز نشان می دهد که مدل ارزان تر از این طرح نیز پیروی خواهد کرد.

گوشی گوگل پیکسل 4a

به نظر می رسد که پشت تلفن در حال حاضر از پلاستیک ساخته شده باشد. این بخش دارای یک ماژول دوربین قابل توجه بزرگتر در گوشه است ، اما به دلیل موقعیت میان رده گوشی های هوشمند ، گوگل تصمیم گرفته است تا یک فلاش LED و فقط یک دوربین به جای دو لنز را در خود جای دهد.

با این طراحی ، به نظر می رسد که گوگل بار دیگر تصمیم گرفته است که دوربین فوق العاده ای را روی گوشی خود سوار نکند، اما لنز اصلی گوشی را بهبود داده که باید از ویژگی هایی مانند Astrophotography  بهبود یافته Night Sight گوگل پشتیبانی کند.

طراحی گوشی گوگل پیکسل 4a

گوشی گوگل پیکسل 4a

به نظر می رسد همراه با این تغییرات ، یک اسکنر اثر انگشت نصب شده در عقب و نماد معمول “G” گوگل روی این گوشی موجود باشد. تمام بسته توسط کلید پاور برجسته در طرف دیگر ، بازگشت جک هدفون 3.5 میلی متری در بالای گوشی و یک درگاه USB-C که با یک بلندگو در قسمت پایین جفت شده است ، همراه می شود.
گوشی گوگل پیکسل 4a اولین تلفن گوگل با صفحه نمایش با دوربین سلفی حفره ای است.


محصولات مرتبط:


جلوی پیکسل 4a احتمالاً بزرگترین تمایز دهنده آن است زیرا گوگل سیستم پرهزینه بودن چهره و Motion Sense را از بین برده است. حالت دوم دلیل وجود پیشانی گسترده در مدلهای پریمیوم گوگل بود ، اما با این کار اکنون غول اینترنت مسیری متفاوت را طی کرده و یک پانل سوراخ پانچ را برای تلفن جدید خود انتخاب کرده است.

این صفحه نمایش برشی که در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد را با حاشیه های نسبتاً ضخیمی که تقریباً کاملاً یکنواخت هستند همگام کرده. گوگل در اوایل سال جاری از فناوری OLED در سری Pixel 3a استفاده کرده است و انتظار می رود همان مدل های سال گذشته را نیز روی این گوشی پیاده کند، اگرچه اندازه پنل از 5.6 اینچ به 5.8 اینچ در حال افزایش است.

با وجود این ، حاشیه های قابل توجه کوچکتر بدان معنی است که خود دستگاه حتی نسبت به نسخه قبلی خود فشرده تر خواهد بود. برای مقایسه ، پیکسل 3a در اندازه 151.3 x 70.1 x 8.2 میلی متر عرضه شد در حالی که ابعاد پیکسل 4a در سایز 144.2 69 69.5 x 8.2 میلی متر است.
گوشی گوگل پیکسل 4a

قیمت و مشخصات فنی

استراتژی گوگل با سری Pixel 3a حاکی از آن است که پیکسل 4a به جای تراشه Snapdragon 675 جدیدتر به جای اسنپدراگون 670 وارد بازار خواهد شد. با این وجود ، احتمال دارد که پردازنده اسنپدراگون 730 نیز روی این گوشی جدید گوگل قرار بگیرد.

حداقل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی علاوه بر سیستم عامل اندرویدی 10 ، باید همراه این گوشی باشد. Google هنوز تأیید نکرده که تلفن هوشمند در چه تاریخی معرفی شود اما معرفی آن در رویداد Google I / O 2020 بسیار محتمل به نظر می رسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *