اخبار, تلفن همراه

تصاویر و مشخصات فنی رسمی گوشی وان پلاس 8 پرو منتشر شد

گوشی وان پلاس 8 پرو

تصاویر و مشخصات فنی گوشی وان پلاس 8 پرو یکی از بهترین محصولات سری وان پلاس که رقیب اصلی گلکسی S20 اولترا و هواوی P40 پرو به شمار می رود امروز به صورت رسمی از سوی شرکت وان پلاس منتشر شد. این گوشی یک مجموعه قدرتمند و بی نظیر خواهد بود.

ماههای پیشOnLeaks رندرهای سه بعدی گوشی  وان پلاس 8 پرو را رونمایی کرد ، اما اکنون این شرکت تصاویر رسمی گوشی در کنار برگه مشخصات نهایی آن را منتشر کرد. این مورد با سایر نکات مشخصات وان پلاس 8 مطابقت دارد (که شامل مدل غیر پرو نیز است).

صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED در وان پلاس 8 پرو دارای طرفین خمیده و سوراخ پانچ خواهد بود و آزمایش دوربین پاپ آپ این سری 7 را به پایان می رساند.این نمایشگر از نوع 120Hz خواهد بود ، دوربین سلفی دارای سنسور 16MP خواهد بود.

گوشی وان پلاس 8 پرو

در پشتی دو دوربین 48 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت – یکی با یک لنز معمولی و دیگری با لنز با زاویه فوق العاده. در اینجا دو ماژول دیگر ، 8MP و 5MP وجود دارد ، اگرچه عملکرد دقیق آنها مشخص نیست.

مشخصات فنی وان پلاس 8 پرو

سرانجام وان پلاس 8 پرو دو حذف طولانی مدت در ترکیب این شرکت را اصلاح می کند. اول ، از شارژ بی سیم با سرعت 30W به همراه 3W از وایرلس معکوس پشتیبانی می کند. همچنین شارژ سیم کشی نیز در 30 وات درجه بندی شده است ، ظرفیت باتری آن برابر با 4510 میلی آمپر ساعت است.

گوشی وان پلاس 8 پرو

دوم ، این گوشی با (IP68) رسماً از مقاومت در برابر گرد و غبار و آب برخوردار خواهد بود. و یک رنگ سبز جدید برای این محصول همانطور که در خبرهای گذشته نیز شنیده بودیم وجود دارد.

پرچمدار جدید از چیپست اسنپدراگون 865 استفاده می کند و از اتصال 5G استفاده می کند. پیکربندی حافظه پایه 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت خواهد بود و گزینه 12/256 گیگابایتی در دسترس است.

از تلفن های جدید در تاریخ 15 آوریل رونمایی می شود ، هنوز هیچ گزارشی درباره قیمت گذاری دو مدل پریمیوم وجود ندارد.


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *