اخبار, تلفن همراه

تصاویر و مشخصات تمام سری گوشی های هواوی P40 منتشر شد

تصاویر هواوی p40

امروز تصاویر و مشخصات تمام سری های گوشی هواوی P40 منتشر شد که نشان می دهد این گوشی در چند نسخه و با چه رنگ و مشخصات و ظاهری رونمایی می شود. با ما همراه باشید تا این تصاویر و مشخصات را بررسی کنیم.

در اینجا ترکیب آینده پی 40 هواوی در یک تصویر واحد آورده شده است. این دستگاه دارای تمامی رنگ های موجود در ترکیب پرچمداران آینده است که از Huawei P40 ، Huawei P40 Pro و P40 Pro Premium تشکیل شده است – P40 lite و P40 lite E از قبل رسمی شده بودند.

تصاویر هواوی p40

در نگاه اول دستگاه های موجود در تصویر یکسان به نظر می رسند ، از سایز آنها که صرف نظر کنیم ، اما از نزدیک نگاه کنید و قادر خواهید بود که سه لنز را در ماژول دوربین در قسمت عقب تشخیص دهید. Huawei پی 40 دارای دوربین سه گانه و بدون زوم پریسکوپ است ، هواوی P40 Pro دارای یک دوربین چهارگانه با لنزهای پریسکوپ است و هواوی P40 Pro Premium دارای تنظیم دوربین پنتا است.

هواوی P40 پرو پرمیوم شایعه شده است که به جای شیشه از سرامیک در بدنه استفاده می کند و به نظر می رسد که در رنگ سیاه یا سفید عرضه خواهد شد.

تصاویر سری گوشی های هواوی P40

تصاویر هواوی p40

هواوی پی 40 و پی 40 پرو در رنگ های نقره ، خاکستری ، نارنجی (یا طلایی) ، مشکی ، آبی و شفق قطبی عرضه می شوند. به نظر می رسد که برای هر رنگ یک نام مشخص در نظر گرفته شود که در زمان رونمایی از تمام محصولات در هفته اول فروردین 99، تمام کد رنگ ها نیز با نام هر گوشی همراه خواهد شد.

پرچمداران سری P40 هواوی در تاریخ 26 مارس با دوربین های کاملاً جدید (یک سنسور جدید 50 مگاپیکسلی RYYB و بزرگنمایی بهتر ، سنسورهای بزرگتر) ، چیپست Kirin 990 5G ، برش دو سلفی به صفحه نمایش و احتمالاً صفحه نمایش OLED 120 هرتز معرفی می شوند.


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *