اخبار, تلفن همراه

تصاویر و مشخصات باتری گوشی گلکسی اس 11 پلاس سامسونگ منتشر شد

باتری گلکسی اس 11 پلاس

تصاویر و مشخصات باتری گوشی گلکسی اس 11 پلاس سامسونگ منتشر شده که نشان می دهد این گوشی تا چه اندازه قدرتمند است. در ادامه سایر مشخصات فاش شده از این گوشی پرچمدار سامسونگ را بررسی خواهیم کرد.

هنوز چند هفته دیگر تا شروع سال جدید میلادی باقی مانده و شایعات بسیار زیادی در مورد جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ ، گلکسی اس 11 پلاس به گوش می رسد. این محصول به احتمال قوی بهترین گوشی سال 2020 نیز نام خواهد گرفت چرا که از جدیدترین تکنولوژی ها ، بهترین ساخت صفحه نمایش، قدرتمندترین دوربین و همچنین یک لنز تله فوتو با قدرت عکاسی از اجرام آسمانی بهره می برد.

در جدیدترین تصاویر منتشر شده، باتری این گوشی مشخص است که نشان می دهد مدل آن EB-BG988ABY خواهد بود و مدل کدنیم گوشی نیز SM-G988 است. کدنیمی که برای گوشی گلکسی اس 11 پلاس در نظر گرفته شده.

باتری موجود روی این گوشی ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت را نشان می دهد. البته ما گوشی هایی نیز در سال 2019 داشتیم که چنین باتری بزرگی نیز در اختیار داشتند، به طور مثال گوشی ایسوس راگ فون 2 با باتری 6000 میلی آمپر ساعت عرضه شد، اما گلکسی اس 11 پلاس دارای باتری با فناوری شارژ فست شارژ 50 وات است.

باتری گلکسی اس 11 پلاس

مشخصات باتری گلکسی اس 11 پلاس

با نگاهی به عکس روی سلول‌ها می‌توان حداقل ظرفیت 4,855 و ظرفیت کلی 5,000 میلی‌آمپر ساعت را مشاهده کرد. این می‌تواند بالاترین نسبت در باتری گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ و یک قدم رو به جلوی بسیار بزرگ نسبت به باتری 4,100 میلی‌آمپر ساعتی گوشی گلکسی اس 10 پلاس باشد.

در حال حاضر دو گوشی گلکسی ام 20 و ام 30 سامسونگ به ظرفیت باتری 5,000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز هستند و مدل جدیدتر گلکسی ام 30 اس از یک باتری بزرگ‌تر 6,000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد.


محصولات مرتبط:


باتری بزرگ زیر قاب گوشی گلکسی اس ۱۱ پلاس با توجه به شایعه‌ی حضور نمایشگر 6.9 اینچی Dynamic AMOLED و نرخ 120 هرتزی روی آن می‌تواند جذاب باشد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به حضور تراشه‌ی اسنپدراگون 865 / اگزینوس 990 در زیر قاب آن اشاره کرد که حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آن را همراهی می‌کنند. در بخش دوربین آن نیز می‌توانیم شاهد حضور یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و یک دوربین با زوم پریسکوپی 5 برابری باشیم.

البته لنز تله فوتو موجود روی این گوشی می تواند تا 100X بزرگنمایی همراه داشته باشد. سامسونگ آن را Space zoom خوانده و به نظر می رسد با استفاده از این گوشی می توان از اجرام آسمانی نیز عکاسی کرد. بنابراین باید در مورد گلکسی اس 11 پلاس و همچنین پس از آن گلکسی نوت 11 پلاس انتظار های ویژه ای داشته باشیم. البته طبق برخی شایعات گلکسی نوت 11 پلاس به 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه UFS 3.0 مجهز می شود، هر چند که هنوز صحت این موضوع تایید نشده اما شنیدن این خبر نیز نشان دهنده رشد عجیب گوشی های هوشمند در سال 2020 خواهد بود.

نظر شما در مورد گوشی گلکسی s11 پلاس سامسونگ چست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *