اخبار, تلفن همراه

تصاویر واقعی و رندرهای شیائومی می A3 منتشر شد

شیائومی می A3

گوشی شیائومی می A3 که نسل جدید میان رده شیائومی است به زودی رونمایی خواهد شد. تصاویر و رندرهای این گوشی منتشر شده که کلیات آن را به وضوح نمایش می دهد. گوشی شیائومی می A3 به دوربین سه گانه مجهز می شود و شباهت های زیادی با می CC9 دارد.

شیائومی می A3

تصاویر واقعی و رندرهای شیائومی می A3 منتشر شده و طراحی کامل این گوشی را تنها چند روز قبل از رونمایی رسمی، به تصویر می کشد. این گوشی یکی از جدیدترین سری گوشی های میان رده شیائومی است که به دوربین سه گانه مجهز می شود. از نظر طراحی ، شیائومی می A3 را می توان یکی از خوش دست ترین گوشی های میان رده شیائومی نامید، هر چند که شباهت های زیادی با شیائومی می CC9 دارد، اما از نظر مشخصات فنی تفاوت هایی نیز با سری CC9 نیز به همراه خواهد داشت.

اینطور که پیداست، محصول جدید شیائومی با طراحی ناچ و دوربین سه‌گانه همراه خواهد بود. گوشی Mi A2 با فلز ساخته شده بود، در حالی که نسل جدید این مدل از جنس شیشه است، همچنین ما در گوشی شیائومی می ای 2 شاهد یک حسگر اثر انگشت در قسمت عقب بودیم، اما به نظر می‌رسد شیائومی می ای 3 مجهز به حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش خواهد بود. بنابراین گوشی جدید شیائومی یک میان رده همه چیز تمام به شمار می رود.

البته در شیائومی می A3 ، جک هدفون 3.5 میلی متر هنوز حذف نشده و بر خلاف می A2 که این گزنه به یو اس بی سی منتقل شده بود، حالت کلاسیک خود را برای کاربران علاقه مند به موسیقی حفظ کرده است.این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 665 قدرت خواهد گرفت، همچنین مجهز به نمایشگر 6 اینچی آمولد با وضوح فول اچ دی پلاس خواهد بود. به نظر می‌رسد شیائومی می ای 3 دارای 4 گیگابایت رم و حافظه‌های داخلی 64 و 128 گیگابایت است، همچنین از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند؛ بد نیست بدانید که این ویژگی در مدل قبلی (Mi A2) وجود نداشت.

از نظر دوربین گوشی ، این محصول به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و سنسورهای 48 + 8 + 2 مگاپیکسل در بخش عقب عرضه خواهد شد، همچنین دارای باتری 4000 میلی‌آمپری بوده و برای شارژ شدن هم مجهز به پورت USB-C است. از آنجایی که قرار است این تلفن هوشمند بر پایه اندروید وان توسعه پیدا کند، سازندگان از نسخه خام اندروید 9 پای با امکان دریافت سریع آپدیت‌ها استفاده خواهند کرد. هم اکنون شیائومی در حال نمایش مشخصات Mi A3 است، اما هیچ تاریخ انتشاری را اعلام نکرده است. از آن جایی که مدل قبلی در سال گذشته و در ماه ژوئیه معرفی شد، انتظار داریم که مدل جدید هم به زودی معرفی شود.

قیمت اکثر گوشی های شیائومی بسیار پایین تر از حد معمول بازار و سایر برندها است. به نظر می رسد این گوشی نیز با قیمتی معادل 230 تا 250 دلاری وارد بازار جهانی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *