اخبار, تلفن همراه

تصاویر نمونه گوشی گوگل پیکسل 4a ، سری جدید گوشی گوگل منتشر شد

پیکسل 4A

در ماه مارس ،ویدیویی از گوگل پیکسل 4a منتشر شد که دقیقاً هر آنچه را که می خواهید در مورد گوشی میان رده بعدی پیکسل بدانید ، نشان داد. انتظار نمی رود Google تا اواخر این ماه دستگاه به صورت رسمی معرفی کند. در ابتدا ، ما فکر می کردیم که غول فناوری Pixel 4a را در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان Google I / O که قرار بود از 12 تا 14 ماه مه در آمفی تئاتر ساحل در Mountain View ، کالیفرنیا برگزار شود ، عرضه شود. با این حال ، گوگل مجبور شد کنفرانس را لغو کند و ممکن است میزبانی آن به صورت آنلاین باشد.

وقتی کارخانه شایعه سال گذشته کار اضافه کاری را آغاز کرد و تصاویر و مشخصات Pixel 3a و Pixel 3a XL را بیرون زد ، بسیاری فکر کردند که گوگل دیوانه شده است.  اما همانطور که معلوم شد ، این یک حرکت استراتژیک بود. با قیمت 399 دلار و بالاتر ، سری Pixel 3a با همان دوربین عقب که در خط Pixel 3 یافت می شود عرضه شد. این امر باعث شد تا مصرف کنندگان علاقمند به خرید اسمارت فون با دوربین پرچمدار اما با قیمت متوسط ​​باشند. پیکسل های میان رده که برخی از آنها در آن خندیده بودند ، به یک ضربه بزرگ برای گوگل تبدیل شد.

گوگل پیکسل 4A

امسال انتظار می رود گوگل یک مدل میان رده با نام پیکسل 4a را تولید کند. دستگاه جدید مجهز به صفحه نمایش OLED 5.81 اینچی است که دارای رزولوشن 1080 23 2340 است. که به نسبت ابعاد 19.5: 9 برای تلفن منجر می شود. دوست داریم به شما بگوییم که صفحه نمایش دارای همان میزان تازه سازی 90 هرتز با Pixel 4 است ، اما افسوس که نمی توانیم. در زیر کاپوت اسنپدراگون 730 موبایل پلتفرم به همراه 6 گیگابایت رم LPDDR4 و 64 گیگابایت / 128 گیگابایت حافظه قرار دارد.

پیکسل 4a برای صفحه نمایش 5.81 اینچی نرخ تجدید 90Hz نخواهد داشت.

باتری شایعه شده 3080mAh در حقیقت ظرفیت بیشتری نسبت به باتری 2800mAh دارد که در پیکسل 4 پیدا خواهید کرد و با سیستم شارژ 18W شارژ می شود. باید یک دوربین سلفی حفره ای 8 مگاپیکسلی جلوی دوربین را ببینید و در پشت آن یک دوربین 12.2 مگاپیکسلی قرار دارد. همانطور که احتمالاً تاکنون می دانید این نرم افزار پردازش گوگل است که سادگی مخفی را هنگام تهیه عکس از هر گوشی پیکسل ارائه می دهد. گزینه های رنگی فقط سیاه و آبی خواهد بود.

تصاویر گرفته شده با پیکسل 4a (در سمت چپ تصاویر تعبیه شده) با رنگ واقع بینانه تر و داخلی و خارج از خانه واضح تر هستند. امسال ، میان رده Pixel رقیب جدیدی در نسل دوم Apple iPhone SE دارد. همچنین با قیمت 399 دلار و بالاتر ، iPhone SE جدید از مزایای استفاده از همان چیپست A13 Bionic که قدرت سری آیفون 11 را دارد ، بهره می برد. و در حالی که آیفون جدید SE یک دوربین 12 مگاپیکسلی را نیز در پنل پشتی خود حمل می کند ، اپل می گوید که ترکیب یک پردازنده جدید تصویر سیگنال (ISP) و قابلیت های هوش مصنوعی چیپست A13 Bionic باعث می شود که دوربین 12 مگاپیکسلی آن به بهترین تک تیرانداز تک موجود باشد. پشت هر گوشی هوشمند.

گوگل پیکسل 4A

در اواخر سال جاری ، گوگل Pixel 5 و Pixel 5 XL را معرفی می کند. به جای اسنپدراگون 865 موبایل پلت فرم پردازنده این دو مدل ، انتظار می رود گوگل این جفت را به تراشه Snapdragon 765G مجهز کند. در حالی که دومی با یک تراشه مودم 5G یکپارچه شده است ، عملکرد Snapdragon 865 را ارائه نمی دهد. این یک موقعیت جالب توجه است زیرا درک آن برنامه بازی گوگل دشوار است. یک سال بعد از اینکه بسیاری تصور کردند این شرکت به دنبال این است که اپل و سامسونگ را با سری Pixel 4 به دست بگیرد ، به نظر می رسد که گوگل از این طرح عقب است و در حال عرضه آنها است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *