اخبار, تلفن همراه

تصاویر محافظ صفحه نمایش گوشی گلکسی اس 11 پلاس منتشر شد

تصاویر گوشی گلکسی اس 11 پلاس

پیش بینی می شود سامسونگ در اواسط ماه فوریه ، گوشی جدید خود یعنی گلکسی اس 11 پلاس را رونمایی کند. شایعات در مورد این گوشی بسیار زیاد بوده و حال نیز تصاویر محافظ صفحه نمایش گلکسی اس 11 پلاس منتشر شده است

این تصویر دو مشخصه جالب را فاش می کند: اول اینکه ، گوشی گلکسی اس 11 پلاس تقریباً بدون حاشیه خواهد بود و تجربه ای از صفحه نمایش لبه به لبه به کاربر می دهد ، و ثانیاً ، یک سوراخ پانچ محور برای دوربین سلفی ، دقیقاً مانند نوت 10 در وسط صفحه قرار می گیرد.

اطلاعات از یکی از افشاگران محصولات سامسونگ، IceUniverse که سابقه بسیار قوی در صحت انتشارات و شایعاتدارد ، گرفته شده است.

روی گوشی گلکسی اس 11 پلاس به طور حتم باز هم به جای تشخیص چهره سه بعدی از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش استفاده شده است.

گلکسی S10 و نوت 10+ هر دو از یک اثر انگشت درون صفحه ای از نوع اولتراسونیک استفاده می کنند ، در حالی که بیشتر این صنعت با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش نوری قدرت گرفته است. این یکی از بزرگترین مشکلات گلکسی اس 10 و نوت 10 پلاس این بوده که اسکنر اثر انگشت سریع و قابل اعتماد نبود و اغلب برای باز کردن قفل گوشی  باید چندین این کار را تکرار کرد.


محصولات مرتبط:


گوگل پیکسل 4 سیستم تشخیص چهره سه بعدی را جایگزین اسکنر اثر انگشت کرد ، اما آشکارا سامسونگ علاقه ای به استفاده از چنین فناوری در حال حاضر ندارد. در اینجا امیدواریم که اثر انگشت جدید در صفحه نمایش  سری اس 11 قابل اطمینان تر باشد.

تصاویر محافظ صفحه نمایش گوشی گلکسی اس 11 پلاس


سامسونگ گلکسی اس 11 پلاس دارای دوربین بسیار قدرتمند خواهد بود. تصاویر منتشر شده سه بعدی نشان از وجود پنج لنز روی این دوربین می دهند. شایعه شده است که دوربین اصلی از یک سنسور 108 مگاپیکسلی بهره می برد که از اطلاعات 9 پیکسل جداگانه استفاده می کند و آنها را در یک 1 پیکسل ترکیب می کند ، بنابراین در پایان تصویر 12 مگاپیکسلی با کیفیت بالا دریافت می کنید . دوربین زاویه ای فوق العاده گسترده نیز روی گوشی باقی خواهد ماند و در اینجا یک لنز زوم پریسکوپ 5X وجود دارد که به شما امکان می دهد بدون بزرگنمایی زیاد جزئیات بیشتری در عکس ببینید.

البته با ظهور پشتیبانی از اینترنت 5G و مصرف بیشتر باتری ، انتظار داشته باشید که یک باتری بزرگتر در تمام تلفن های 5G با قابلیت S11 دیده شود ، با شایعاتی مبنی بر اینکه اندازه باتری در S11 + ممکن است به 5000 میلی آمپر برسد.

در زیر بدنه گوشی، سری اس 11 یکی از اولین دستگاه های جهان خواهد بود که از تراشه اسنپدراگون 865 توسط Qualcomm بهره می برد (مدل های خارج از ایالات متحده از پردازنده های مشابه قدرتمند سامسونگ ساخته شده اگزینوس بهره خواهند برد). و دقیقاً مانند سری نوت 10 ، انتظار می رود که گلکسی S11 جک هدفون را برداشته و  فقط از طریق پورت USB-C امکان اتصال صوتی و گوشی را بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *