اخبار, تلفن همراه

تصاویر شیائومی می بند 4 و مشخصات فنی دستبند هوشمند شیائومی

شیائومی می بند 4

شیائومی می بند 4 ، اولین دستبند هوشمند شیائومی است که به صفحه نمایش رنگی مجهز می شود و قابلیت ردیابی سلامت نیز به همراه دارد. این دستبند از سنسور های ضربان قبل، GPS و سنسور سبک شنا نیز بهره می برد. در ادامه تصاویر جدید شیائومی می بند 4 را بررسی می کنیم.

شیائومی می بند 4

دستبند جدید شیائومی حدود 2 ماه پیش رونمایی شد. این دستبند ردیاب سلامی اولین دستبند هوشمند شیائومی است که به نمایشگر رنگی مجهز هست. شیائومی را باید یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات سلامتی دیجیتال نامید. در ادامه مشخصات و تصاویر شیائومی می بند 4 را به صورت کامل با هم خواهیم دید.

شیائومی می بند 4

این محصول در مقایسه با مدل قبلی، می بند 3، از طراحی جدیدتری بهره می‌برد. اصلی‌ترین تغییر دستبند شیائومی می بند 4 را باید استفاده از یک نمایشگر رنگی امولد دانست. این اتفاق برای اولین مرتبه در یک دستبند هوشمند ساخت شرکت شیائومی رخ می‌دهد. از ذکر افزایش 39.9 درصدی ابعاد نمایشگر دستبند جدید در مقایسه با مدل قبلی نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. روی این نمایشگر، یک شیشه محافظ 2.5D مقاوم در برابر خط و خش وجود دارد. نمایشگر دستبند جدید به اندازه شیائومی می بند 3 دارای انحنا نیست، به همین دلیل مقاومت بالاتری در برابری ضربه و خط و خش دارد.

در کنار دستبند، یک پک شارژر و یک بند مجزا قرار دارد، پک شارژر این دستبند با سایر می بند ها متفاوت بوده و از آن نمی توان برای شارژ کردن سایر دستبند های نسخه قبلی شیائومی استفاده کرد.

پوسته‌های متعددی برای دستبند شیائومی می بند 4 توسعه پیدا کرده‌اند که با توجه به رنگی بودن نمایشگر آن جذابیت خاصی دارند. در صورت یافت نشدن تم مورد نظر در بین بی‌شمار پوسته پیش‌فرض، می‌توان موارد بیشتری را از طریق اپلیکیشن Mi Fit در یک گوشی هوشمند دانلود کرد. پوسته‌ها را باید در زمان متصل بودن گوشی و دستبند به صورت بی‌سیم دریافت کنید.

از دستبند جدید شیائومی دو نسخه وجود دارد. پشتیبانی و عدم پشتیبانی از ان اف سی اصلی‌ترین تفاوت دو نسخه به شمار می‌رود. پشتیبانی از استاندارد 5ATM به کاربر اطمینان خاطر می‌دهد با بردن آن تا عمق پنجاه متری زیر آب، مشکلی برای گجت پدید نخواهد آمد.

از نظر مشخصات فنی، دستبند به یک سنسور 6Axis مجهز است که می تواند حالت تعادل و سبک شنا را شناسایی کند. همچنین این دستبند قادر است تا 6 حالت متفاوت نرمش، راه رفتن، دویدن، شنا، دوچرخه سواری و دویدن در محیط داخل و بیرون را تشخیص دهد. همانطور که در تصاویر می بینید از نظر شکل ظاهری تفاوت زیادی با سری قبلی شیائومی می بند ندارد، اما از نظر کارایی یکی از بهترین دستبند های ردیاب ورزشی موجود در جهان به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *