اخبار, تلفن همراه

تصاویر جدید گوشی جدید وان پلاس 7 با دوربین پاپ آپ رونمایی شد

وان پلاس 7

جدیدترین تصاویر گوشی وان پلاس 7 ، پرچمدار جدید شرکت وان پلاس ، نشان دهنده آخرین تکنولوژی به کار رفته در این گوشی و  همچنین دوربین پاپ آپ آن است. این گوشی را می توان یکی از ظریف ترین و خوش ساخت ترین گوشی های حال حاضر دنیا نامید. با موب خرید تا ادامه مطلب همراه باشید.

وان پلاس 7

به تازگی تصاویر غیر رسمی جدیدی از گوشی وان پلاس 7 ، پرچمدار جدید شرکت وان پلاس منتشر شد که نشان می دهد این گوشی از یک صفحه نمایش فول واید 6.5 اینچی با کمترین حاشیه نسبت به بدنه عرضه خواهد شد. همچنین در رندر منتشر شده، مساله ای که کاملا مشخص است، دوربین پاپ آپ آن خواهد بود که در تصاویر به صورت کاملا مشخص است.البته این مساله نشان می دهد که دوربین سلفی به صورت ناچ یا بریدگی صفحه نمایش وجود نخواهد داشت و دوربی پاپ آپ جایگزین آن می شود.

تا کنون 3 گوشی از شرکت های چینی طی 1 سال اخیر با دوربین های پاپ آپ معرفی شده اند، از این سه دوربین می توان به ویوو نکس اس و نکس ای و همچنین اوپو فایند X اشاره کرد. حال به نظر می رسد طی 1 سال ، چهارمین گوشی چینی از شرکتی متفاوت تر، و با ظاهری بسیار جذاب تر، با دوربین پاپ آپ به زودی رونمایی شود. وان پلاس 7 را می توان یکی از پرچمداران بسیار قدرتمند سال 2019 میلادی نامید. اما خبری از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و فناوری شارژ بی‌سیم نخواهد بود. پیش‌تر نیز پیت لائو، مدیرعامل وان پلاس در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ گفته بود که وان پلاس ۷ فاقد فناوری شارژ بی‌سیم خواهد بود.

انتظار می‌رود وان پلاس ۷ با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام به بازار عرضه شود. همچنین به‌نظر می‌رسد وان پلاس ۷ قابلیت اتصال به شبکه‌ی اینترنت پرسرعت 5G را داشته باشد. با آنکه هنوز تاریخ معرفی رسمی وان پلاس ۷ مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود طبق سنت دیرین وان‌پلاس رویداد رونمایی در ماه‌های می یا ژوئن ( اردیبهشت‌ماه یا خردادماه) برگزار شود.

قیمت گوشی وان پلاس 7

قیمت وان پلاس ۷ هنوز مشخص نشده است، اما این شرکت روند افزایش قیمت را به‌صورت صعودی دنبال می‌کند و بی‌شک گوشی هوشمند بعدی خود را با قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های قبلی به بازار عرضه خواهد کرد. وان پلاس 6T آخرین گوشی از نسل پرچمداران وان پلاس بود که باز هم با تمام سخت افزار قدرتمندی که روی آن پیاده شده بود، اما قیمت پایینی نسبت به سایر رقبا در بازار جهانی داشت.

شرکت چینی وان پلاس در طول سال 1 یا دو گوشی پرچمدار به بازار عرضه می کند، سال گذشته این شرکت وان پلاس 6 و وان پلاس 6T را رونمایی کرد که در نوع خود گوشی های پر فروش و با قیمت بسیار مناسبی بودند. به نظر نمی رسد که امسال وان پلاس سنت شکنی کند و گوشی وان پلاس 7 را با قیمتی غیر از عرف خود به بازار عرضه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *