تلفن همراه

تصاویر جدید شیائومی می 9 در فضای مجازی منتشر شد

شیائومی می 9

شیائومی نیز همچون سایر شرکت های قدرتمند تولید گوشی هوشمند، پرچمدار خود یعنی شیائومی می 9 را در نمایشگاه MWC 2019 به نمایش خواهد گذاشت. تصاویر جدید شیائومی می 9 به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه آن را بررسی می کنیم.

شیائومی می 9

این واضح ترین تصویر موجود از شیائومی می 9 است که به دست رسیده. در این تصویر طراحی کلی گوشی کاملا مشهود است و می توان به راحتی وجود ناچ قطره ای را روی آن تشخیص داد. همچنین حاشیه صفحه نمایش باز هم کمتر شده است تا شرکت چینی شیائومی نشان دهد که استاد کم کردن حاشیه صفحه نمایش است!

مشخصات فنی شیائومی می 9

از جمله اطلاعات سخت افزاری و طراحی این گوشی می توان به وجود صفحه نمایش 6.4 اینچی امولد، دوربین 3 گانه با چینش عمودی که یکی از لنز های آن یک دوربین 48 مگاپیکسلی است . در کنار آن دو لنز دیگر، یک لنز 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق خواهند بود.

در تصایر به دست آمده این طور به نظر می رسد که سنسور اثر انگشتی روی بدنه گوشی قرار ندارد، بنابراین اثر انگشت زیر صفحه نمایش در این گوشی به کار گرفته شده، هر چند که در تصویر آخر چیز زیادی از این امر مشخص نیست. گوشی در دو رنگ آبی و مشکی ساخته خواهد شد.

شیائومی دستیار هوشمند صوتی مخصوص به خود را روی این گوشی قرار داده است. XiaoAI نام این دستیار صوتی هوشمند است. البته همانطور که می دانید مدل های قبلی شیائومی همگی به دستیار صوتی گوگل مجهز بوده اند، حال مطمئن نیستیم که شیائومی می 9 به این دستیار صوتی مجهز شود یا خیر. اما در هر صورت شیائومی نیز صاحب یک دستیار صوتی هوشمند قدرتمند است.

در مورد مشخصات فنی شیائومی می 9 باید این طور بگوییم که پردازنده مرکزی گوشی اسنپدراگون 855 است که روی گوشی های پرچمدار سال 2019 اندرویدی به کار گرفته می شود.، باتری آن 3500 میلی آمپری با قابلیت کوییک شارژ است. شیائومی می 9 دارای یو اس بی تایپ سی، 6 یا 8 گیگابایت رم در کنار حافظه داخلی 128 گیگابایتی است. رابط کاربری شیائومی نیز که MIUI نام دارد روی این گوشی در آخرین نسخه خود یعنی MIUI 10 به کار گرفته می شود.

شیائومی می 9

هر چند هنوز به طور دقیق از روز رونمایی این گوشی مطلع نیستیم اما شایعات نشان می دهد که شیائومی می 9 در خلال کنگره جهانی MWC 2019 در شهر بارسلون اسپانیا، تاریخ 1 اسفند ماه رونمایی شود. البته دقیقا این تاریخ رونمایی برابر خواهد بود با رونمایی از گلکسی اس 10 سامسونگ. نمایشگاه MWC 2019 می تواند یکی از نقاط عطف دنیای تکنولوژی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *