اخبار, تلفن همراه

تصاویر جدید آنر 9X منتشر شد، نمایشگر فول اسکرین و با کمترین حاشیه

آنر 9X

تصاویر جدید آنر 9X و آنر 9X پرو امروز منتشر شد، این تصاویر نمایش دهنده صفحه نمایش فول اسکرین گوشی با کمترین حاشیه ممکن است. گوشی جدید آنر 9X پرو همانطور که قبلا هم اشاره شده بود به دوربین سلفی پاپ آپ مجهز می شود.

آنر 9X

هفته آینده دو گوشی میان رده استثنایی آنر، آنر 9X و 9X پرو عرضه خواهند شد. هر دو گوشی بهترین میان رده های سری خود هستند. سری X آنر را می توان از جمله سری های پرقدرت با صفحه نمایش های بزرگ نامید.پیش‌فروش نسخه‌ی پرو در چین آغاز شده است. صفحه‌ی پیش‌فروش این دیوایس در سایت Vmall همچنین تصاویر هر دو گوشی را منتشر کرده که به لطف آن‌ها نگاه واضحی را به طراحی این دو خواهیم انداخت.

تصاویر جدید آنر 9X پرو و آنر 9X

جدیدترین تصاویر جدید آنر 9X و 9X پرو به طور کامل طراحی این دو دیوایس را نشان می‌دهند. پنل جلویی آن‌ها فاقد هرگونه بریدگی است که می‌تواند به حضور یک دوربین جلویی پاپ آپ در بالای قاب گوشی اشاره کند. در قسمت راست گوشی تنظیم کننده ولوم صدا قرار دارد و دکمه‌ای که زیر آن به چشم می‌خورد٬ ظاهرا مربوط به کلید پاور و یک اسکنر اثر انگشت در زیر آن است. حاشیه‌ی زیری دیوایس نیز به مراتب ضخیم‌تر از حاشیه‌ی اطراف آن است.

در سری آنر 9X رنگ مشکی به چشم می خورد، به یک قاب شیشه ای مجهز شده و یک ترکیب دوربین دوگانه به همراه فلش در بدنه پشتی قرار گرفته است. یکی از نقاط قوت گوشی جدید آنر را می توان لنز 48 مگاپیکسلی فوق هوشمند گوشی در نظر گرفت.

از سوی دیگر مدل آنر 9 ایکس پرو نیز در رنگ گرادیان بنفش رنگ با طیف جذاب عرضه می شود. بدنه این گوشی نیز از شیشه ساخته شده همچنین دارای یک ترکیب دوربین سه گانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی است. یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند. مدل اصلی از دو دوربین 48 + 2 مگاپیکسلی استفاده می‌کند٬ در حالی که مدل پرو دارای سه دوربین 48 + 8 + 2 مگاپیکسلی است.

از نظر صفحه نمایش ، گوشی جدید آنر، دارای یک نمایشگر 6.59 اینچی IPS LCD است که وضوح فول اچ دی پلاس و نسبت ابعاد 19.5:9 را ارائه می‌کند. تراشه‌ی کایرین 810 قدرت‌بخش این دیوایس است که 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگ فضای ذخیره سازی نیز آن را همراه می‌کند. رابط کاربری این دیوایس بر پایه‌ی اندروید 9 پای است و یک باتری 4,000 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی‌بخش گوشی جدید آنر است. به نظر آنر 9X یکی از قدرتمنت ترین ترکیب های سخت افزاری فعلی در میان رده های بازار را دارد.

قیمت این گوشی در حدود 400 دلار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *