تلفن همراه

تست عمر باتری گلکسی اس 10 ای

باتری گلکسی اس 10 ای

تست عمر باتری گلکسی اس 10 ای نشان می دهد که باتری این گوشی میان رده میتوان با گوشی های اپل سال گذشته رقابت کند. البته امتیاز های متوسطی از سوی این باتری به ثبت رسیده است.

باتری گلکسی اس 10 ای

شرکت سامسونگ سال 2019 را با رونمایی از گوشی های شگفت انگیز خود، سری گلکسی اس 10 آغاز کرد. یکی از گوشی های میان رده از سری جدید گوشی های این شرکت ، گلکسی اس 10 ای است که با باتری 3100 میلی آمپری است. در ادامه قصد داریم تا مشخصات کامل باتری گلکسی اس 10 ای را بررسی کنیم.

این گوشی کمی از نظر اندازه از دو سری دیگر  کوچکتر است، اما دارای باتری 3100 میلی آمپری مناسب است. هر چند ظرفیت باتری اس 10 ای کمتر از اس 10 پلاس و اس 10 است اما می تواند با باتری گوشی های پرچمدار سال گذشته رقابت کند.

گلکسی اس 10 ای اما از بین دو گوشی دیگر ، یک گوشی با سخت افزار میان رده تر است، اما از نظر باتری این گوشی با باتری 3100 میلی آمپر ساعت ، می تواند در حد و اندازه های پرچمداران سال های گذشته دنیای گوشی های هوشمند باشد. نکته‌ی مهم در آزمایش ما این است که سطح اجرا در دستگاه‌های مختلف یکسان بود تا شما بتوانید عمر باتری گلکسی اس 10 ای را کاملا شانه به شانه با گوشی‌های قدیمی‌تر و حتی آیفون‌های اپل مقایسه کنید. متاسفانه باید بگوییم که عمر باتری در این گوشی دوست داشتنی٬ کمتر از حد متوسط است.

باتری گلکسی اس 10 ای

تست عمر باتری گلکسی اس 10 ای

در ابتدا عمر باتری گوشی را با روشنایی صفحه نمایش 200nits اندازه میگیریم.

گوشی جدید Galaxy S10e سامسونگ در آزمایش ما 7 ساعت عمر باتری را با شارژ کامل ارائه کرد. باتری این دیوایس خیلی زود تخلیه می‌شود و اگر از کاربرانی باشید که در طول روز استفاده‌ی زیادی از گوشی خود دارید٬ شما تا پیش از پایان روز مجبور خواهید شد دوباره آن را شارژ کنید. این مقدار برای یک گجت جمع و جور نظیر اس ۱۰ ای خیلی بد است. البته توجه داشته باشید که ما یک نسخه‌ی اگزینوسی این گوشی را بررسی کردیم و هنوز به بررسی مدل اسنپدراگونی آن نپرداخته‌ایم.

اگر به دنبال بهترین جایگزین‌ها از نظر اندازه برای این دیوایس می‌گردید٬ ما به شما گوگل پیکسل 3 که یک گوشی کوچک با باتری بزرگ٬ اما عمر باتری متوسط مشابه است را توصیه می‌کنیم. در اینجا آیفون ایکس اس نیز می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد٬ اما قیمت آن بالاتر است.

در هر صورت انتظاری که از باتری گلکسی اس 10 ای داشتیم، در حد گوشی های سال جدید نیست، اما می توان از آن به عنوان یک گوشی میان رده خوب نام برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *