اخبار, تلفن همراه

تست باتری وان پلاس 8 پرو نشان از یک محصول بسیار با دوام دارد

قیمت وان پلاس 8

در هفته گذشته از وان پلاس 8 جدید استفاده کرده ایم و  حالا تست باتری وان پلاس 8 را بررسی می کنید. و خبر خوب این است که تلفن در تمام تست های باتری بسیار خوب عمل می کند و مهمتر از همه این که  استفاده از آن در حالت تازه سازی بالاتر 90 مگاهرتز باعث تخلیه زیاد باتری نمی شود.

ظرفیت باتری وان پلاس 8 4300 میلی آمپر ساعت است که پیشرفت بزرگی نسبت به سلول باتری 3800 میلی آمپر ساعتی در وان پلاس 7T نسبت به سال گذشته دارد.

بیایید نگاهی به نتایج دقیق عمر باتری برای وان پلاس 8 در زیر بیاندازیم.

تست باتری وان پلاس 8

در اولین و جالب ترین آزمایش ، ما با تست مرورگر خود شروع می کنیم. چندین بار آن را اجرا کرده ایم تا نتایج درستی حاصل شود و چیز جالبی را نشان می دهد: برخلاف سری Galaxy S20 (ما مدل های اگزینوس را آزمایش کرده ایم) ، استفاده از وان پلاس 8 در حالت بازخوانی بالاتر به سرعت تخلیه نمی شود.

هنگام شبیه سازی مرور در حالت 60Hz ، عمر باتری وان پلاس 8 در 12 ساعت و 15 دقیقه ایستاد. هنگامی که با فعال کردن گزینه 90Hz همان تست را انجام دادیم ، میزان باتری به 11 ساعت و 9 دقیقه کاهش یافت. آزمایش باتری کاملاً یک علم دقیق نیست ، بنابراین حاشیه خطا در چند دقیقه وجود دارد ، اما با این وجود کاملاً با اطمینان می توان گفت که هنگام استفاده از تلفن در 90 هرتز ، عمر باتری کمتر از 10 درصد کاهش می یابد.

این مورد را با سری Galaxy S20 مقایسه کنید که از یک درجه خنک کننده حتی بالاتر ، 120 هرتز استفاده می کنند ، اما هنوز هم عمر باتری در آن حالت 20٪ به 25٪ در Galaxy S20 Ultra افت می کند و بیش از 30٪ در S20 و S20 +.

 

گوشی وان پلاس 8 پرو

پخش ویدیوی YouTube

 

در مرحله بعد ، ما هنگام پخش فیلم های YouTube ، وان پلاس 8 را آزمایش می کنیم ، کاری که افراد زیادی انجام می دهند.

این یک نوع متفاوت از یک بار متفاوت از مرور وب است.

در این آزمون چگونه عمل می کند؟ یک پیشرفت نسبت به وان پلاس 7T است. وان پلاس 8 در مدت زمان 8 ساعت و 37 دقیقه پخش مداوم ویدئوی YouTube ، در مقایسه با 8 ساعت و 32 دقیقه تحت شرایط مشابه در وان پلاس 7T به ثمر رساند.

در حقیقت ، وان پلاس 7T در این آزمایش آیفون 11 پرو را ضرب و شتم می کند ، اما تقریباً یک ساعت از گلکسی S20 Ultra سقوط می کند.

بازی سه بعدی

سرانجام ، باتری را هنگام استفاده از تلفن برای بازی های سه بعدی آزمایش می کنیم. ما از بعضی از بازیهای بسیار جذاب در آنجا ، نوع آسفالت ، ندای وظیفه ، کنکوری و غیره استفاده می کنیم ، اما آنها را با حداکثر شدت بازی نمی کنیم.

باتری وان پلاس 8 برای بازی چگونه عمل می کند؟

خوب ، بسیار شگفت انگیز! این تلفن بالاترین امتیاز را در بین پرچمداران 2020 که ما تاکنون تست کرده ایم با نمره 10 ساعت و 16 دقیقه به دست آورده است. در این تست ، آیفون 11 پرو مکس را ضرب و شتم می کند و همچنین سامسونگ گلکسی S20 Ultra را ضرب می کند. نمایش خوب!

نتیجه

تست عمر باتری وان پلاس 8 کامل است: در همه جا عالی ، 90Hz در مقابل 60Hz.

قیمت وان پلاس 8

در حالی که شما وان پلاس 8 Pro را با صفحه نمایش 120Hz و دوربین بهتر خود دارید ، وان پلاس 8 تلفنی است که بهترین تعادل بین ارزش و ویژگی ها را ایجاد می کند.

در ضمن ، دریغ نکنید که تجربه خود را در مورد وان پلاس 8 و عمر باتری آن را در نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *