اخبار, تلفن همراه

تست باتری موتو G8 پاور از سری گوشی های موتورولا

تست باتری موتو G8 پاور

در این مطلب تست باتری گوشی موتو G8 پاور و دو سری دیگر از این محصول را انجام داده ایم تا مشخص شود که آیا واقعا گوشی موتو G8 پاور لایت بنا بر ادعا شرکت سازنده بهترین باتری گوشی دنیا را دارد یا خیر.

سری تلفن های موتو G8 سه عضو جدید را به خود اختصاص می دهد: موتو G8 پاور ، تلفنی که نقطه عطف آن باتری است ، گوشی کمی ارزان تر موتو G8 با باتری کوچکتر اما عملکرد مشابه و در آخر یک نسخه با باتری بزرگ ارزان قیمت تر، تلفن ، موتو G8 پاور لایت ، که از یک تراشه کندتر MediaTek استفاده می کند.

همه این تلفن ها مقرون به صرفه هستند بنابراین انتظار بزرگی را ندارید ، اما آنچه که مطمئناً از سری G8 انتظار دارید یک عمر باتری استثنایی است. هر سه این تلفن دوام باتری بالایی دارند و می توانید بدون شارژ کردن آنها ، به مدت دو یا اغلب حتی سه روز از آنها استفاده کنید. این چیزی نیست که اغلب در فضای گوشی های هوشمند مشاهده می کنید. به طور طبیعی ، ما کنجکاو بودیم که ببینیم ادعاهای باتری مجنون موتورولا صحیح است و چگونه گوشی ها در آزمایش باتری های مختلف قرار دارند.اما اول ، اجازه دهید نگاهی به مشخصات بپردازیم.

 

ظرفیت باتری سری G8 موتو:

 

موتو G8 پاور – 5000mAh

موتو G8 پاور لایت – 5000mAh

موتو G8 – 4000mAh

همانطور که می بینید ، ما در حال شروع امیدبخش هستیم زیرا این تلفن ها در داخل سلول های باتری غول پیکر دارند.

 

تست باتری مرورگر اینترنت

تست باتری موتو G8 پاور

برای تست باتری ها ، ما از آزمایش مرور خود ، کمترین سبک در کارگاه خود شروع می کنیم.

 

این آزمایش صفحات وب پیمایش را شبیه سازی می کند و این نشانگر خوبی از ماندگاری گوشی بدون استفاده سنگین از آن است.

 

نتایج بدست آمده آنها واقعاً چشمگیر هستند: موتو G8 پاور تمام سوابق را می شکند و با نمره نزدیک به 16 ساعت ، طولانی ترین طولانی مدت تلفنی است که تاکنون در سال 2020 آزمایش کرده ایم. این تلفن یک غول باتری است.

جالب اینجاست که موتو G8 پاور لایت با وضوح تصویر 720p کمتر از جزئیات آن ، در این تست در 12 ساعت و نیم به میزان قابل توجهی پایین آمده است. ما نمی توانیم دلیل دقیق این نکته را مشخص کنیم ، اما حدس خوب این است که تراشه MediaTek آن به خوبی بهینه نشده است. اما اگرچه این امتیاز از G8 پاور پایین تر است ، اما به خودی خود در رده بندی باتری های ما قرار دارد ، بنابراین این تلفن هنوز هم مدت زمان طولانی شما را حفظ می کند.

سرانجام ، موتو G8 تقریبا نزدیک به 14 ساعت نیز بسیار خوب به ثمر رساند ، این یک جانور دیگر تلفن است که می توانید نه تنها برای ساعت ها بلکه برای روزهای پایانی از آن استفاده کنید.

تست باتری پخش ویدیو YouTube

تست باتری موتو G8 پاور

در مرحله بعد ، ما پخش ویدیوی YouTube را آزمایش می کنیم. تماشای فیلم بر روی تلفن چیزی است که این روزها جایگزین بسیاری از افراد برای تلویزیون شده است و فکر می کنیم اندازه گیری آن به طور جداگانه مهم است تا ببینیم که چگونه تلفن های مختلف با چنین کاری انجام می شوند.

و جالب اینکه ، ما با سری G8 بسیار حیرت زده شدیم.

 

بله ، تمام تلفن ها مدت زمان طولانی طول می کشد ، اما موتو G8 پاور که در تست مرور حاکم بود ، نزدیک به 9 ساعت از این سه در اینجا کمترین امتیاز را دارد. دیدن این یک چیز عجیب است: به نظر می رسد که برنامه YouTube خیلی سریعتر از آنچه پیش بینی می شود باتری تلفن را تخلیه می کند.

از طرف دیگر ، موتو M8 G8 پاور لایت کمترین امتیاز را در تست مرور داشت اما تست یوتیوب را با رنگ های پرواز و نتیجه 11 دقیقه و 24 دقیقه ای عالی ، در صدر جدول رده بندی باتری های ما قرار می دهد.

آخرین ، اما نه مهم ، موتو G8 در 9 ساعت و 15 دقیقه کمی بالاتر از قدرت G8 را به ثمر رساند. همه این امتیازات در مقایسه با سایر تلفن های هوشمند کاملاً عالی است ، اما ما شاهد تفاوت های ظریف و جالب در سری G8 هستیم.

 

تست باتری 3D Gaming

تست باتری موتو G8 پاور

در مرحله بعد نیز عمر باتری را با بازی های سه بعدی آزمایش می کنیم. اینها بازیهای فشرده گرافیکی هستند که GPU را مالیات می دهند: مانند Asphalt ، Call of Duty ، PubG ، Fortnite و بقیه. به خاطر داشته باشید که تست ما برای اطمینان از سازگاری در مورد بسیاری از دستگاه ها ، آنها را در تنظیمات گرافیکی پایین تر بازی می کند ، بنابراین در زندگی واقعی قطعاً باتری در هنگام بازی تخلیه می شود ، اما آنچه ما در اینجا می خواهیم ببینیم چگونگی مقایسه تلفن ها است.

 

و در این تست ، موتو G8 پاور موقعیت خود را در صدر بازی با امتیاز 11 ساعت و 34 دقیقه بازیابی می کند ، بالاترین امتیاز عالی است که در تست بازی 3D ما ثبت شده است. G8 پاور لایت حدود 10 ساعت نمره می دهد و سرانجام ، موتو G8 در 7 ساعت و 4 دقیقه از زیر این دو نمره می گیرد.

نتیجه

در پایان روز ، ثابت می شود که سری موتو G8 همه تلفن هایی با عمر باتری باورنکردنی هستند ، اما یکی از آنها از این حالت ایستاده است و آن موتو G8 پاور است. در اکثر موارد استفاده کمی از سایرین برتری دارد و برخلاف موتو G8 پاور لایت با عملکرد بسیار کند ، G8 پاور معمولی حداقل از عملکرد مطلوبی برخوردار است.

اگر به دنبال یک تلفن بودجه با ماندگاری باورنکردنی باتری و قیمت عالی هستید ، به نظر می رسد موتو G8 پاور راهی برای خرید شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *