تلفن همراه

تحلیل و بررسی گوشی آیفون 12 پرو ، بهترین محصول شرکت اپل

آیفون 12 پرو

در این مطلب تحلیل و بررسی گوشی آیفون 12 پرو را خواهیم داشت، گوشی آیفون 12 پرو آخرین و به روز ترین محصول اپل است که قصد داریم مشخصات فنی و جزییات آن را به طور کامل بررسی نماییم. با ما همراه باشید.

آیفون 12 پرو یکی از غنی ترین ویژگی های آیفون است که هم اکنون می توانید خریداری کنید. این ویژگی از بهترین ویژگی های اپل در داخل برخوردار است و مطمئناً مدلی است که باید در نظر بگیرید اگر آیفون 12 قدرت خام کافی برای شما دارد یا خیر.

در کنار آیفون 12 ، آیفون 12 مینی و آیفون 12 پرو مکس اعلام شده است ، به روزرسانی های اساسی در آیفون 12 بسیار ظریف است: RAM کمی بیشتر است ، اما همان چیپست داخلی است. در عقب سه سنسور دوربین وجود دارد ، نه دو حسگر ، بنابراین اکنون می توانید با بزرگنمایی نوری 2 برابر به سوژه ها و صحنه ها نزدیک شوید.
طراحی آیفون 12 پرو همزمان و آینده نگر است و یکپارچهسازی با سیستمعامل: صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED شفاف ، روشن است و تا لبه های گوشی امتداد دارد ، به این معنی که 12 پرو در واقع کوچکتر از آیفون 11 پرو در دست

تحلیل و بررسی گوشی آیفون 12 پرو

طراحی گوشی

آیفون 12 پرو

طراحی آیفون 12 پرو با آیفون 11 پرو سال گذشته متفاوت است. این گوشی مانند تمام گوشی های موجود در محدوده آیفون 12 دارای کناره های مسطحی با لبه های تیز و 90 درجه است.

دشوار است تشخیص دهید که این چیزی است که اساساً کاربردی است – بیشتر در این مورد – یا فقط تغییر زبان طراحی است ، تاکیید کنید که این یک آیفون جدید است و یک نسخه ارتقا یافته نسبت به مدل سال گذشته است.

این در واقع خیلی کلیدی است ، زیرا در غیر این صورت آیفون 12 پرو از نظر اندازه شبیه Pro 2019 است و بسیاری از خریداران چیزی را می خواهند که فریاد بزند “سلام ، به من نگاه کن!” آیفون جدید! ‘، بنابراین استفاده از طراحی محدوده جدید iPad Pro یک حرکت هوشمندانه است.

همچنین تأیید نشده است که آیا طراحی مسطح قدرت سیگنال 5G بهتر را فراهم می کند – با توجه به اینکه اپل می خواهد دامنه جدید آیفون با استاندارد جدید اتصال سریع مترادف شود ، علاقه زیادی به اجرای هر چیزی که در آن زمینه کمک کند ، داشته است.

یکی دیگر از موارد جدید ، محافظ سرامیکی در قسمت جلوی آن است که جایگزین شیشه های آیفون 11 می شود. اپل با کورنینگ همکاری کرده تا ساختاری ایجاد کند که می گوید در واقع شیشه نیست بلکه ساختار “نانو بلوری” است که دارای چهار ساختار است. چندین برابر قدرت صفحه نمایش سال گذشته ، بنابراین شکستن آیفون جدید سخت تر است.

لبه های تخت این گوشی با صفحه نمایش 6.1 اینچی فشار دادن دکمه های کناره ها را آسان تر می کند ، زیرا کمی واضح تر به نظر می رسند. نگهداری این گوشی نسبت به آیفون 11 پرو سال گذشته راحت نیست ، اما استفاده از آن کمی راحت تر است.

و رنگ های جدید را فراموش نکنیم: آیفون 12 پرو با رنگ گرافیت ، نقره ای ، طلایی و آبی اقیانوس آرام ارائه می شود که نسبت به گزینه های جذاب تری که با آیفون 12 ارائه می شود ، بی صدا و ظاهری حرفه ای تر دارند.

 

صفحه نمایش گوشی

آیفون 12 پرو اساساً از همان فناوری صفحه OLED سال گذشته برخوردار است. تغییر بزرگ در اندازه صفحه نمایش است که از 5.8 اینچ به 6.1 اینچ افزایش می یابد بدون اینکه به اندازه شاسی آیفون 12 پرو در مقایسه با مدل سال گذشته اضافه شود.

اکنون اندازه آن همان نمایشگر آیفون 12 است که جای تعجب دارد. ما انتظار داشتیم که اپل با توجه به اینکه از یک طراحی مشابه برخوردارند ، برای تمایز بین این دو مدل کارهای بیشتری انجام دهد و یک صفحه نمایش کمی بزرگتر روش خوبی برای انجام این کار خواهد بود.

با استفاده از فناوری OLED در اینجا یکی از بهترین صفحه های نمایش را بدست می آورید. این ویژگی می تواند سیاه پوستان عمیق ، رنگ سفید سفید و طیف گسترده ای از رنگ را نشان دهد ، به ویژه هنگامی که فیلم HDR را مشاهده می کنید.

در می یابیم که هر چیزی که در آن انفجار بسته شده است ، همیشه در HDR خوب به نظر می رسد ، زیرا گلوله های آتش روشن روشن هستند ، در حالی که چهره ها یا سایر اشیا dark تاریک نزدیک هنوز قابل مشاهده هستند.

 

دوربین آیفون 12 پرو

آیفون 12 پرو

آرایه دوربین آیفون 12 پرو از سه مشخصه متمایز تشکیل شده است: یک گزینه “عریض” منظم ، یک سنسور فوق العاده گسترده و بزرگنمایی تله فوتو 2 برابر برای نزدیک شدن به سوژه های شما وجود دارد (که همچنین باعث می شود حالت عمودی آیفون 12 پرو کارآمدتر باشد) .

یک سنسور چهارم در اینجا وجود دارد: آیفون 12 پرو و ​​پرو مکس همراه با یک اسکنر LiDAR ، که کار با آن را برای آیفون راحت تر می کند. در حالی که به نظر می رسد شما قادر خواهید بود اتاق های کامل را اسکن کرده و به طور مرتب آنها را مرتب کنید (و انصافاً ، این قابلیت در حال حاضر در دسترس است ، فقط در واقع ، هیچ برنامه ای از آن به خوبی استفاده نمی کند) ، در واقع مفیدتر است برای تشخیص چهره افراد در نور کم ، دوربین را قادر می سازد تا به سرعت فوکوس خودکار کند.

من نور خوبی دارم که به لطف سنسور LiDAR متوجه سرعت فوکوس دوربین ها به میزان قابل توجهی نشدیم ، اما وقتی صحبت از پرتره های حالت شب می شود (که یک لحظه به آن خواهیم رسید) واقعاً یک ویژگی مفید بود
تغییر بزرگ دیگر آیفون 12 پرو و ​​پرو مکس ، از نظر دوربین ، معرفی فرمت فایل ProRAW است. اگر می خواهید در این مورد بیشتر بدانید ، توضیحات عالی مارک ویلسون ویرایشگر دوربین ما را در این مورد بررسی کنید.

در واقع ، این فرمت شبیه فرمت خام است که بسیاری از عکاسان از آن استفاده می کنند ، که تمام اطلاعات تصویر گرفته شده توسط سنسور را حفظ می کند تا در هنگام ویرایش انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد. با این حال ، اگر نمی دانید چگونه با پردازش تصاویر خام خود از این اطلاعات اضافی بهره مند شوید ، در مقایسه با JPEG که در دوربین یا تلفن شما قرار دارند ، می توانند مسطح و کسل کننده به نظر برسند.

ProRAW اپل از این پل خلاص می شود ، زیرا تصاویر توسط نرم افزار تلفن از نظر محاسباتی بهبود می یابند ، اما شما هنوز هم می توانید آنها را در برنامه ویرایش عکس مورد علاقه خود یا به طور مستقیم از درون خود عکس ویرایش و بهبود دهید.

 

مشخصات و عملکرد فنی

از آنجایی که آیفون مدتی است یکی از قدرتمندترین تلفن های هوشمند در جهان است ، تقریباً صحبت از نارضایتی آیفون 12 پرو از کار افتاده است. با این حال ، با توجه به اینکه بسیاری به همین دلیل آن را خریداری می کنند ، ارزش دارد که در آن غواصی کنید.

این تلفن از چیپ ست A14 Bionic تغذیه می کند و به نظر می رسد با 6 گیگابایت رم (طبق تشخیص ما) برای حداکثر قابلیت در هنگام انجام کارهایی مانند ویرایش فیلم فوق الذکر در حال پرواز ارائه شود.

این بیش از اندازه کافی قدرت برای انجام هر کاری است ، اگرچه به نظر می رسد پردازش عکس آیفون 12 کمی طول می کشد تا کاملا واضح شود و به عنوان بخشی از بهینه سازی Deep Fusion عالی به نظر برسد – این چیزی است که ما در مورد آن نظر دادیم پارسال

با این حال ، اجازه دهید دور بوته نزنیم: آیفون 12 پرو قدرتمندترین گوشی هوشمندی است که تا به حال آزمایش کرده ایم ، و وقتی که صحبت از انرژی خام می شود رقابت را از بین می برد.

نرم افزار

ما دیگر در مورد این نرم افزار صحبت نخواهیم کرد ، زیرا مانند تمام آیفون های از راه دور اخیر ، این نسخه آخرین نسخه iOS را اجرا می کند که در زمان نوشتن این نسخه iOS 14.4 است.

این چندین مورد به روزرسانی کوچک از نرم افزار iOS 14 است که تلفن با آن راه اندازی شده است و این تغییرات جزئی مواردی مانند Apple Fitness Plus را که به مشترکین امکان دسترسی به طیف وسیعی از فیلم های تمرینی و ProRaw را می دهد ، اضافه کرده ایم که در قسمت دوربین به تفصیل آورده ایم. .

در همین حال ، iOS 14 خود ابزارک های صفحه اصلی ، کتابخانه برنامه و ده ها ویژگی ، تغییر و بهبود دیگر را به آن اضافه می کند. باز هم ، شما در واقع به یکی از جدیدترین آیفون ها برای تهیه بیشتر این موارد احتیاج ندارید ، اما اگر آیفون 12 پرو را دریافت کنید ، می توانید از به روزرسانی نرم افزار برای سالهای آینده مطمئن باشید – با iOS 15 بعد در سال 2021 بعدی بزرگ

عمر باتری

ماندگاری باتری آیفون 12 و 12 پرو کاملاً یک معما است ، تا آنجا که گزارش هایی را می شنویم (فعلاً تأیید نشده است) مبنی بر اینکه باتری های جدید آیفون ها از نسل قبلی کمتر است.

این اضافه می شود ، زیرا جای تعجب است که آیفون 12 پرو توسط اپل تأیید شده است که یک ساعت کمتر برای پخش فیلم در مقایسه با 11 Pro از سال 2019 دوام می آورد.

از نظر دوام کلی باتری ، ما متوجه شدیم که با استفاده کم (مانند عدم استفاده زیاد از تلفن در طول روز برای مرور و بازی کردن ، فقط عکاسی و گوش دادن به موسیقی از طریق Spotify) ما می توانیم با بیش از نیمی از آن به نیمه شب برسیم باتری باقی مانده است و تلفن در واقع می تواند 48 ساعت قبل از اینکه به شدت به شارژ نیاز داشته باشد ، آن را بسازد.

با این حال ، فکر نکنید که عمر باتری آیفون 12 پرو بسیار عالی است – اینطور نیست. فقط این است که هنگام صرف بیشتر وقت خود در حالت آماده به کار ، دامنه آیفون 12 بسیار کارآمد است – بنابراین اگر زمان بیشتری را در خانه می گذرانید و به یک Wi-Fi دوست داشتنی و پایدار متصل هستید ، ممکن است بسیار خوشحال باشید که متوجه می شوید این کار را نمی کنید. شما باید دائماً در مورد میزان باتری نگران باشید.

جمع بندی

در نگاه اول ، آیفون 12 پرو محصول سر سختی نسبت به آیفون 12 اصلی است. تلفن ها یکسان به نظر می رسند و با نگاهی به ورق مشخصات ، از لحاظ داخلی نیز شبیه به هم هستند. با این حال ، برخی از زمینه های اصلی وجود دارد که بیشتر ما را تحت تأثیر قرار داده است: رنگ های آیفون 12 پرو بسیار زیبا هستند ، آبی Pacific یکی از سایه های زیبایی است که در تلفن دیده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *