اخبار, تلفن همراه

تبلت گلکسی تب S6 لایت با باتری 7040 میلی آمپر ساعت رونمایی شد

گلکسی تب S6 لایت

سامسونگ گلکسی تب S6 را در ماه ژوئیه گذشته به بازار عرضه کرد و امروز غول فناوری کره آن را با نسخه کم رنگ و با نام گلکسی تب S6 لایت معرفی کرد که به یک باتری 7020 میلی آمپر ساعت مجهز است.

سامسونگ گلکسی تب S6 لایت طراحی فلزی یک بدنه را به نمایش می گذارد و یک ال سی دی با ابعاد 10.4 2000 2000 12 1200 پیکسل را بسته بندی می کند که 0.1 اینچ کوچکتر از پنل معمولی تب S6 Super AMOLED با رزولوشن 2560×1600 پیکسل است.

نسخه لایت همچنین از اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش موجود در نسخه پایه تب S6 بهره می برد.

گلکسی تب S6 لایت

در قسمت داخلی ، گلکسی تب S6 lite دارای یک پردازنده هشت هسته ای با حداکثر فرکانس ساعت 2.3 گیگاهرتز است. سامسونگ از چیپست اشاره‌ای نمی کند ، اما به احتمال زیاد Exynos 9611 SoC است.

گلکسی تب S6 لایت دارای 4 گیگابایت حافظه رم است و در دو گزینه ذخیره سازی – 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی عرضه می شود. از طرف دیگر تب S6 معمولی با حافظه رم 6 گیگابایتی و 128 گیگابایت در نوع پایه قرار داشت که مدل بالای آن دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت است. در صعود ، تب S6 لایت دارای شکاف کارت microSD است که امکان ذخیره سازی تا 1 ترابایت را فراهم می کند.

از طرف نرم افزار ، گلکسی تب S6 لایت اندروید 10 را با One UI 2.0 از قاب خارج کرده و دارای Dark Mode و Samsung Knox است. همچنین به شما امکان می دهد تا به تماس ها پاسخ دهید و به پیام های متنی پاسخ دهید ، به شرط اینکه به یک تلفن هوشمند سامسونگ متصل با Android Pie یا بالاتر با حداقل 3 گیگابایت رم متصل شوید.

گلکسی تب S6 لایت

سامسونگ تب S6 لایت از دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی در پشت و یک لنز سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو استفاده می کند.

جالب تر اینکه گلکسی تب S6 لایت از قلم S-Pen بهره می برد و سامسونگ همچنین یک جلد کتاب را به طور جداگانه به فروش می رساند که از نظر مغناطیسی به تخته چسبیده است و شکافی برای S-Pen دارد و حمل آن را برای شما راحت تر می کند.

اتصالات

تب S6 لایت دارای بلوتوث 5.0 است و از اتصال Wi-Fi و LTE پشتیبانی می کند. همچنین از جک هدفون 3.5 میلی متری بهره می برد و همراه با بلندگوهای تنظیم شده AKG و Dolby Atmos برای تجربه بهتر صدا است.

گلکسی تب S6 لایت

سوخت رسانی به کل بسته بندی یک باتری 74040 میلی آمپر ساعتی است که از طریق پورت USB-C نیرو را جذب می کند.

گلکسی تب S6 لایت دارای سه گزینه رنگی – Oxford Grey ، Chiffon Pink و Angora Blue است. در حال حاضر در سایت رسمی سامسونگ اندونزی ذکر شده است ، اما هیچ جزئیاتی در مورد قیمت و در دسترس بودن آن در دست نیست. با این حال ، شعبه اندونزی فاش می کند که تب S6 لایت با اشتراک YouTube Premium چهار  ماهه همراه خواهد بود.

برای خرید لوازم جانبی سامسونگ به این بخش مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *