اخبار, تلفن همراه

تبلت جدید هواوی MatePad pro با پردازنده کایرین 990 رونمایی شد

تبلت هواوی Matepad pro

تبلت هواوی MatePad pro با مشخصات فنی عالی ، قیمت مناسب ، صفحه نمایش بزرگ و همچنین پردازنده قدرتمند و هوشمند هواوی کایرین 990 هایسیلیکن رونمایی شد. این تبلت رقیب جدی برای آیپد پرو 2019 و گلکسی تب اس 6 سامسونگ به شمار می رود. با ما همراه باشید تا مشخصات فنی و جزییات طراحی این تبلت جدید هواوی را ببینیم.

هواوی قرار بود هفته اول آذر 98 از تبلت جدید خود پرده‌برداری کند. امروز هواوی میت پد پرو که قدرتمندترین تبلت ساخته شده توس هواوی است معرفی شد. این تبلت به پردازنده کایرین 990 که هوشمندترین پردازنده نسل جدید هواوی است مجهز شده. صفحه نمایش این تبلت نیز 10.8 اینچ است و یک دوربین سلفی حفره‌ای در گوشه آن قرار دارد.

از جمله مهمترین مشخصات فنی تبلت هواوی MatePad pro می توان به شارژر بی سیم 15 وات این تبلت اشاره کرد. همچنین یک باتری 7250 میلی آمپر ساعت روی Matepad pro قرار گرفته که نشان دهنده باتری بسیار قدرتمند است.

تبلت هواوی MatePad pro

تبلت جدید هواوی دارای ابعاد 159*246*7.2 میلی‌متر است و 460 گرم وزن دارد. ضخامت این تبلت از گوشی‌های هوشمند نیز کمتر بوده و حتی وزن آن نیز بسیار پایین است. این تبلت به صفحه نمایش 10.8 اینچ با حاشیه‌های گرد شده مجهز است. البته نوع صفحه نمایش امولد نیست و IPS LCD بوده اما کیفیت آن کواد اچ دی پلاس و بسیار عالی است.

صفحه نمایش Matepad pro می‌تواند محدوده رنگ DCI-P3 را نیز پوشش دهد. این تبلت همچنین یکی از کمترین حاشیه صفحه‌نمایش‌های موجود در بین محصولات همرده را نیز به همراه دارد و میزان آن 90 درصد است.

از نظر فنی، پردازنده کایرین 990 و همچنین 8 گیگابایت رم به همراه 512 گیگابایت حافظه روی این دستگاه قرار داده شده. اسلات نانو اس دی برای به کار گیری میزان حافظه بسیار زیاد نیز روی دستگاه موجود است.

تبلت هواوی Matepad pro

هواوی Matepad pro از یک باتری 7250 میلی‌آمپر ساعت با فست شارژ 40 وات نیز بهره می‌برد. همچنین یک شارژر بی‌سیم 15 وات نیز برای این تبلت در نظر گرفته شده.

سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10 بخش عمده نرم افزاری این تبلت را تشکیل می دهد.قابلیت مولتی اسکرین با گوشی هواوی نیز یکی از بهترین مشخصات موجود روی matepad پرو است به صورتی که صفحه نمایش تبلت به دو بخش تقسیم شده و یک بخش خود تبلت و دیگری گوشی هواوی است که کاربر در اختیار دارد. به طور مثال اگر یک گوشی هواوی میت 20 یا میت 30 داشته باشید می‌توانید از این تکنولوژی با میت پد پرو بهره بگیرید.

از نظر دوربین این تبلت به یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 مجهز شده و گزینه‌های تشخیص فاز ، اتو فوکوس و فلش ال ای دی نیز به همراه دارد. در قسمت جلویی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم g/20 است.


محصولات مرتبط:


این دستگاه با یک قلم ام پنسل پشتیبانی می‌شود که میزان حساسیت فشار 4096 را نیز در اختیار دارد. فلم می‌توان به صورت مجزا و بی‌سیم شارژ شود.از نظر صوت و اسپیکر، هواوی MatePad pro به Histen 6.0 مجهز خواهد بود که صدای بسیار فراگیر تولید می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این تبلت می‌توان به وای فای 802.11ac ، بلوتوث 5.1 ، GPS و یو اس بی تایپ سی اشاره کرد. البته هیچ نوع قابلیت تشخیص اثر انگشت روی دستگاه موجود نیست و جک هدفون 3.5 میلی‌متر نیز روی آن دیده نمی‌شود.

تبلت هواوی Matepad pro

قیمت Matepad Pro

این تبلت در چند مدل مختلف با قیمت‌های متفاوت عرضه خواهد شد: نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 469 دلار قیمت دارد،نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 484 دلار قیمت و نسخه 6 گیگابایت رم  128 گیگابایت حافظه داخلی به همراه پشتیبانی از LTE قیمت 540 دلار و همچنین نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به همراه پشتیبانی از LTE قیمت 569 دلار دارد. رنگ های موجود برای این گوشی نارنجی، کرمی سفید و مشکی است

فروش تبلت هواوی از تاریخ 12 دسامبر تا 25 دسامبر 2019 خواهد بود. نسخه بالارده این تبلت با قلم استایلوس در چین به قیمت 853 دلار به فروش می‌رسد(حافظه 512 گیگ و رم 8 گیگ).

این تبلت همچنین با ورود به بازار ایران علاوه بر رقابت جدی با گلکسی تب اس 6 می تواند قیمتی بسیار پایین تر از آن داشته باشد. نسخه پایه آن احتمالا 7 میلیون تومان قیمت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *