اخبار, تلفن همراه

تاریخ عرضه و قیمت گلکسی A30s سامسونگ منتشر شد

گوشی گلکسی A30s سامسونگ

تاریخ عرضه و قیمت گلکسی A30s سامسونگ ، نسخه ارتقا یافته سری گلکسی A30 امروز منتشر شد، این گوشی در شهریور ماه عرضه می شود و قیمتی بسیار عالی دارد.

گوشی گلکسی A30s سامسونگ

سری جدید گوشی های میان رده سامسونگ با افزایش کارایی و بهبود باتری به نام سری As معرفی شدند. گوشی گلکسی A30s سامسونگ نیز نسخه ارتقا یافته سری A30 است که می توان آن را یکی از بهترین میان رده های عرضه شده شرکت سامسونگ نامید. در این گوشی با وجود قیمت پایین ، سخت افزار مناسب و عالی قرار گرفته است.روی پنل پشتی گوشی Galaxy A30s یک منشور با حالت سه بعدی مشاهده می‌کنیم که جالب توجه است و در چهار رنگ مشکی، سبز، سفید و بنفش در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. حالا سامسونگ آلمان اعلام کرده است این میان‌رده با قیمت 279 یورو، طی شهریور ماه در این کشور (اتحادیه اروپا) عرضه خواهد شد. همچنین احتمالا قیمت گلکسی Galaxy A50s در حدود 349 یورو باشد.

نسبت به سری اصلی گلکسی A30 که دارای دوربین اصلی با قدرت 16 مگاپیکسل بود، گوشی گلکسی A30s سامسونگ به دوربین اصلی با لنز 24 مگاپیکسلی مجهز شده و دوربین‌های دیگر نیز به ترتیب 8 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل (با زاویه دید عریض) هستند. اما دوربین سلفی  این میان‌رده تغییری نکرده و همان دوربین 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 است.

دیگر تغییر مثبت گلکسی Galaxy A30s نسبت به برادر قدیمی‌تر خود اضافه شدن حسگر اثر انگشت درون صفحه به این موبایل است. شاید تعجب کنید اما صفحه نمایش گوشی جدید سامسونگ در زمینه رزولوشن نسبت به نسخه استاندارد خود عقب‌گرد داشته است! حالا به جای صفحه سوپر امولد 6.4 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 رزولوشن 720 در 1560 را داریم. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری  می‌توان به تراشه اگزینوس 7904، باتری 4 هزار میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع و 4 یا 6 گیگابایت رم (بسته به منطقه عرضه) اشاره کرد.

قیمت گلکسی A30s سامسونگ

از نظر رقابت، آن چیزی که به نظر کاملا مشخص خواهد بود، افزایش کارایی یک درجه ای این گوشی نسبت به گلکسی A30 معمولی است. این گوشی رقبایی مثل گلکسی A50 ، هواوی پی 30 لایت و شیائومی ردمی نوت 7 دارد. قیمت نهایی آن در زمان عرضه در کشور، چیزی حدود 3 میلیون 700 تا 3 میلیون و نهصد هزار تومان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *