اخبار, تلفن همراه

تاریخ عرضه و قیمت آیفون 11R مشخص شد

آیفون 11R

سه نسخه آیفون 11 در ماه آینده رونمایی می شوند. قبل از این تاریخ عرضه و قیمت آیفون 11R که ارزان قیمت ترین مدل هر سه گوشی است مشخص شده که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد.

امسال اپل همچون سال گذشته از سه نسخه گوشی خود به نام های آیفون 11 ، آیفون 11 max و آیفون 11R رونمایی می کند. هر سه گوشی جز بهترین گوشی های سال 2019 اپل خواهند بود. آن طور که مشخص شده گوشی آیفون 11R با قیمتی در حود 750 دلار عرضه می شود.

مشخصات فنی و تاریخ عرضه آیفون 11R اپل

آیفون 11R در شهریورماه عرضه می‌شود البته به‌طور مشخص تاریخ رونمایی از هر سه نسخه آیفون 11 ، روز 10 سپتامبر یا 20 شهریورماه اعلام‌شده است.

اکثرا تمام رونمایی‌های شرکت اپل از محصولات جدید در تاریخ 10 سپتامبر انجام می‌شود و احتمال دارد روز سه شنبه یا چهارشنبه نزدیک همان تاریخ ، سری جدید گوشی‌های اپل رونمایی شوند.

تاریخ پیش‌فروش نیز از سه روز بعد یعنی 13 سپتامبر خواهد بود به علاوه این که عرضه از اول مهرماه شروع می‌شود.

با این حال سال گذشته آیفون XR حدود 20 روز بعد از آیفون XS برای خرید در بازار موجود شد، هرچند که به نظر نمی‌رسد مجددا چنین تاخیری به وجود بیاید.

از نظر قیمت البته شایعات هیچ‌کدام به حقیقت نزدیک نیستند، اما قیمت تخمین زده شده برای گوشی آیفون 11R چیزی در حدود 749 دلار است.

ابعاد آیفون 11R در اندازه 150.9*75.7*8.3 میلی‌متر خواهد بود که شباهت بسیار زیادی با آیفون XR دارد.

البته مورد قابل توجه، رنگ‌های موجود از این گوشی است. مشکی، سفید، زرد ، صورتی و سبز ، رنگ‌های متنوعی است که امسال اپل در مورد گوشی پرچم‌دار ارزان‌قیمت‌تر خود در نظر گرفته.

این گوشی اپل همچنین دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی ال سی دی است که البته به خاطر پایینتر بودن قیمت آن ، چنین صفحه نمایش دارد.

البته از نظر سال گذشته، هر سه گوشی جدید اپل آیفون 11 به دوربین های بیشتر مجهز شده اند و چینش دوربین آن ها نیز  مربعی شکل خواهد بود. آیفون 11R نیز به طور حتم به دو لنز مجزا که یکی اصلی و دیگری تله فوتو است مجهز می شود.

البته دوربین سلفی این گوشی نیز پیشرفت کرده و از 7 مگاپیکسل به 12 مگاپیکسلی رسیده است.

باتری و مشخصات فنی

بر اساس شایعات، آیفون 11R به یک باتری 3110 میلی‌آمپر ساعت مجهز می‌شود که 6 درصد ظرفیت بیشتری نسبت به آیفون XR دارد.

شارژر این گوشی البته هنوز هم از درگاه لایتنینگ بهره می‌برد و یک سیستم فست شارژ 18 وات خواهد بود.

از نظر مشخصات فنی، پردازنده جدید A13 اپل روی هر سه نسخه آیفون 2019 قرار خواهد گرفت و نسخه ارزان‌قیمت‌تر به حافظه‌های 64 ،128 یا 256 گیگابایتی مجهز می‌شود.

آیفون 11R حدود 3 الی 4 هفته دیگر رونمایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *