اخبار, تلفن همراه

تاریخ رونمایی هواوی میت ایکس فاش شد

تاریخ رونمایی هواوی میت ایکس و میت 30 5G

تاریخ رونمایی هواوی میت ایکس و هواوی میت 30 5G امروز فاش شد. طی کنفرانسی که در روسیه انجام شد، تاریخ رونمایی هر دو گوشی هواوی میت ایکس و میت 30 با اینترنت 5G به طور کامل لو رفت.

تاریخ رونمایی هواوی میت ایکس و میت 30 5G

هر چند که تحریم های آمریکا فشار زیادی را روی شرکت چینی شیائومی اعمال کرده و این شرکت در یک تنگنای اقتصادی قرار گرفته است، اما هواوی همچنان اصرار دارد تا گوشی های سری جدید خود را رونمایی کند و به دیگر شرکت ها نشان دهد که هنوز می تواند سری پرچمدار خود را حتی با نداشتن امکانات اولیه و همچنین سخت افزار مورد نیاز این گوشی عرضه کند. بر اساس اخبار جدید این تصورات اشتباه بوده و تا چند ماه دیگر شاهد رونمایی هواوی میت 30 خواهیم بود. حتی قرار است یک نسخه 5G از این گوشی به بازار عرضه شود.

البته همه می دانیم که از دلایل اصلی عقب افتادن زمان رونمایی گوشی ها با اینترنت 5G به دلیل نبودن پوشش سراسری از طرف تامین کننده های خطوط مخابراتی بوده و چند شرکت در صدد هستند تا در صورت راه اندازی کامل پوشش دهی شبکه 5G گوشی های خود را عرضه نمایند.یبا در نظر گرفتن نقش بسیار پررنگ شرکت نام برده در توسعه و گسترش نسل پنجم شبکه موبایل، عرضه نسخه‌ای با پشتیبانی از 5G برای پرچمدار پیش روی آن دور از انتظار نبود.

تاریخ رونمایی هواوی میت ایکس و میت 30 5G

تاریخ رونمایی هواوی میت ایکس و میت 30 5G

بر اساس اسلایدشویی که نمایندگان هواوی در جریان یک کنفرانس مربوط به تکنولوژی 5G در کشور روسیه به شرکت‌کنندگان نشان دادند، هواوی میت 30 5G در دسامبر سال جاری (آذر – دی) رونمایی خواهد شد. احتمالا این تاریخ مربوط به زمان توزیع نسخه 5G پرچمدار بعدی هواوی از سری Mate در بازارهای کشور روسیه است، اما در هر صورت، دید خوبی درباره بازه زمانی رسیدن گوشی های خانواده Huawei Mate 30 به کشورهای مختلف ارائه می‌کند. از طرفی با شنیدن این خبر مطمئن می‌شویم قرار نیست هواوی به خاطر تحریم‌ها، از عرضه پرچمداران سری Mate در سال جاری خودداری کند.

از سوی دیگر همانطور که تصویر خبر نشان می دهد، تاریخ رونمایی هواوی میت ایکس، گوشی تاشو هواوی ، شهریور ماه خواهد بود. هواوی همچنین نمی خواهد که اشتباهات سامسونگ را مجددا تکرار کند و برای عرضه گوشی تاشو خود تمام برنامه ریزی ها را انجام داده تا مشکلات موجود در گلکسی فولد برای سامسونگ، روی گوشی هواوی میت ایکس تکرار نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *