اخبار, تلفن همراه

بهترین گوشی های Xiaomi در سال 2019

بهترین گوشی های Xiaomi در سال 2019

بهترین گوشی های Xiaomi در 2019 میلادی

گوشی های Xiaomi یکی از بزرگترین مارک های گوشی های هوشمند در چین است ، اما دامنه آن می تواند گیج کننده باشد. بهترین گوشی های  شیائومی که می توانید خریداری کنید کدام هستند؟

1 Xiaomi Mi 9
2 Xiaomi Mi 9T Pro
3 Xiaomi Mi 8Pro
4 Xiaomi Mi Mix 3
5 Xiaomi Mi 8
6 Xiaomi Mi Mix 2s
7 Xiaomi pocophone F1 8 Xiaomi Mi 9T
9 xiaomi Mi 9 SE
10 xiaomi Mi A3

پرش مستقیم به لیست کامل بهترین گوشی های شیائومی

گوشی های xiaomi اکنون به طور رسمی در انگلستان و اروپا عرضه می شوند و نام تجاری احتمالی آن در سال 2019 به ایالات متحده آمریکا رسیده است. این شرکت چینی با توجه به ارزش پدیده ای خود برای پول مشهورتر شده است و متعهد می شود بیش از 5٪ سود از آن بگیرد. روی هر یک از سخت افزارهای آن برای کاربران انگلستان ، ایالات متحده و اروپا ، شیائومی تلفن های همراه با مشخصات را بیش از فقط با همان پول ارائه می دهد. اگر بهترین تلفن را می خواهید ، در جای مناسب قرار دارید. با این وجود ، هنوز هم در خرید آنلاین می توانید  خریدهای خوب را در تلفنهای شیائومی پیدا کنید.  بهترین پیشنهادات شیائومی را بررسی کنید.
خط تولید Xiaomi اغلب به دلیل گیج کننده مورد انتقاد قرار می گیرد. شیائومی در اوایل سال جاری تصمیم به حذف بودجه خود گرفت.
شیائومی در ماه ژانویه اولین دستگاه خود با نام Redmi Note 7 با دوربین 48 مگاپیکسلی مجهز به باتری و ظرفیت بالای 4000mAh معرفی کرد، از آن زمان Redmi Note 7 Pro و Redmi 7نیز معرفی شدند ، با این که این کمپانی  روی سری Redmi 8 کار می کند  ، شیائومی در ماه سپتامبر از اولین تلفن دوربین 108 مگاپیکسلی در آلفا میکس آلفا رونمایی کرده است ، هرچند ویژگی که واقعاً عناوین را به سرقت برده است صفحه نمایش انعطاف پذیر دوتایی آن است ، که درست در بدنه پیچیده می شود تا یک صفحه نمایش به بدنه 180.6٪ ایجاد کند. نسبت این یک مفهوم در تولید مقیاس کوچک است ،  هر دو تلفن 5G هستند.
بنابراین در حالی که Redmi در حال حاضر مترادف با بودجه است ، در خط Xiaomi (یا Mi) شما چندین مدل پرچمدار دارید. هر دو مارک مدل های میان رده نیز دارند.
درست در صدر خط شیائومی Mi 9 قرار دارد که در ماه فوریه در MWC اعلام شد (Mi 9 Pro از آن زمان اعلام شده است و Mi 10 را در فوریه 2020 مشاهده خواهیم کرد). این محصول در انگلیس موجود است و برای رم 6 گیگابایتی ، مدل ذخیره سازی 64 گیگابایتی و 549 پوند با 128 گیگابایت هزینه 499 پوند داردبه Mi 9 SE ارزان تر و جمع و جورتر تبدیل شده است که از 349 پوند شروع می شود و ما انتظار داریم Mi 9T نیز به زودی در انگلستان ظاهر شود ، به خصوص اکنون که Mi 9T Pro در اینجا به فروش رسیده است. . (در حال حاضر شما می توانید آن را وارد کنید.) Mi 9 Lite نیز وجود دارد .
خط پرچمداران سال گذشته هنوز تحت تأثیر قرار گرفته است و ارزان تر از Mi 8 استاندارد با قیمت کمتر از 459 پوند قیمت خرده فروشی آنلاین است. Mi 8 Lite و Mi 8 Pro نیز وجود دارند که به خوبی قابل بررسی هستند و همچنین در سطح پرچمداران Mi Mi قرار دارد که Mi Mix 3 و Mi Mix 3 5G هم اکنون در انگلستان در دسترس هستند.
هر چیزی که با یک ‘یادداشت’  بااین نام باشد یک فبلت است ، در حالی که سری Mi حتی بزرگتر است ، اگرچه ما انتظار نداریم که هیچ یک از این خطوط شاهد مدل های جدید درسال ۲۰۱۹باشند.
همه این دستگاه ها MIUI 10 را که نسخه سفارشی آندروید است اجرا می کنند و MIUI 11 در نهایت می آید. اگر می خواهید به بازار Android بروید ، به اطلاعات بیشتری در مورد این محصول نیاز خواهید داشت. این خط با Mi A3 به روز شده است ، بدین معنی که شما می توانید معاملات بسیار خوبی در موردMi A2 ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *