اخبار, تلفن همراه

بهترین دوربین سلفی گوشی مربوط به کدام محصول است

بهترین دوربین سلفی گوشی بر اساس آخرین امتیاز دهی وبسایت DxOMark معرفی شد. در این بررسی بهترین دوربین سلفی 31 گوشی معتبر دنیا مورد بررسی قرار گرفت که از بین آن 4 گوشی معرفی شد.

روز گذشته بهترین دوربین سلفی گوشی های موبایل در سال 2019، در سایت DxOMark مشخص شد و یک گوشی جدید طبق روال هر سال٬ تاج‌گذاری کرد. به نقل از این سایت٬ گوشی گلکسی نوت 10 پلاس 5G در بخش دوربین جلوی خود٬ بهترین عملکرد را ارائه می‌کند.

بهترین دوربین سلفی گوشی هوشمند سال 2019

گوشی گلکسی نوت 10 پلاس

بهترین دوربین سلفی ، گلکسی نوت 10 پلاس

از نظر دوربین سلفی، بهترین محصول گلکسی نوت 10 پلاس 5G است که امتیاز 99 را از وبسایت DxOMark دریافت کرده است. گلکسی نوت 10 پلاس از لحاظ دوربین اصلی نیز در رده سوم لیست نهایی این وبسایت قرار دارد. بنابراین یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن یک گوشی حرفه ای با دوربین بسیار عالی است.

اما گوشی گلکسی نوت 10 پلاس 5G چگونه امتیاز 9 را به نام خود ثبت کرده است؟ خب این گوشی عملکرد خوبی را در اکثر دسته‌بندی‌ها به دست آورده است تا بهترین گزینه برای انواع مختلف عکاسی سلفی و حتی در شرایط نوری کم باشد. علاوه بر این، گوشی سامسونگ به خصوص با حالت بوکه و فلاش نیز به خوبی کار می‌کند.

از سوی دیگر این گوشی بهترین دوربین فیلم برداری را نیز در اختیار دارد و  می توان با آن یکی از بهترین تصویربرداری های ویدیویی را با وضوح 4K انجام داد به علاوه این که تصویربرداری با قابلیت 960 فریم بر ثانیه سوپر اسلوموشن نیز روی ویدیو سلفی این گوشی موجود است

گوشی گوگل پیکسل 4

بهترین دوربین سلفی ،  گوگل پیکسل 4

البته گوشی گوگل پیکسل 4 از لحاظ ارزش خرید در رده های پایین قرار گرفته است اما از نظر دوربین سلفی یکی از قدرتمند ترین گوشی های فعلی دنیا به حساب می آید.

پیکسل 4 نیز موفق به کسب چندین عنوان برتر نظیر «بهترین دوربین برای سفر» شده است. هرچند این گروه‌بندی ذهنی به نظر می‌رسد، اما توضیح‌های پس این انتخاب منطقی است. دوربین جلوی این گوشی عمق میدان وسیع‌تری دارد و این بدان معناست که فوکوس روی فرد و پس زمینه به خوبی انجام می‌شود. این درحالیست که دیگر گوشی‌های هوشمند فقط روی یکی از این دو مورد تمرکز می‌کنند. بنابراین جزئیات را از دست می‌دهند.

ایسوس زنفون 6

ایسوس زنفون 6

احتمالا در مورد گوشی ایسوس زنفون 6 تا به حال شنیده اید. این گوشی یکی از قدرتمند ترین محصولات گیمینگ ایسوس به شمار می رود. دوربین عالی دارد و دوربین سلفی آن نیز از بهترین قطعات موجود بین سایر دستگاه ها است.


محصولات مرتبط:


دوربین جلوی این گوشی به یک لنز 21 میلی‌متری مجهز است که به کاربران اجازه می‌دهد، فضای دید گسترده‌ای را در اختیار داشته باشند. به همین خاطر، تعداد افراد بیشتری می‌توانند در یک عکس سلفی قرار گیرند.

اگر به بهترین محصولات هوشمند از نظر دوربین اصلی نیز نگاهی بیندازیم، گوشی های هواوی میت 30 پرو، گلکسی نوت 10 پلاس ، شیائومی می سی سی 9 پرو و آیفون 11 پرو مکس در صدر جدول قرار دارند. اگر میخواهید بهترین دوربین سلفی و بهترین دوربین اصلی را یک جا داشته باشید، گوشی گلکسی نوت 10 پلاس را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *