اخبار, تلفن همراه

بروز رسانی Honor 9X ؛ یکی از پرفروش ترین های آنر با تبلیغات گسترده

بروز رسانی Honor 9X ؛ یکی از پرفروش ترین های آنر با تبلیغات گسترده

بروز رسانی Honor 9X

شرکت هانر این روز ها تبلیغات گسترده ای بر روی آنر 9ایکس می کند، زیرا که هم اکنون یکی از میانرده های پرفروش در بین تمامی برند ها می باشد. بروز رسانی Honor 9X  ژانویه 2020 در هند انجام گرفت. این تلفن هوشمند در دو نوع موجود می باشد :حافظه رم 4 گیگابایتی + 128 گیگابایت و حافظه رم6 + 128 گیگابایت. نسخه رم 4 گیگابایتی Honor 9X در هند با قیمت 13999 روپیه (197 دلار) به فروش می رسد، در حالی که مدل رم 6 گیگابایتی آن با قیمت 16999 روپیه (239 پوند) عرضه می شود. هر دو نسخه از تاریخ 19 ژانویه در پلت فرم تجارت الکترونیکی Flipkart در دسترس خواهند بود. گوشی Honor 9X آخرین ورودی در رده ارزان قیمت گوشی های هوشمند X Honor است و جایگزین Honor 8X در سال گذشته شد. اصول اصلی دامنه X تغییر نکرده است ، با قیمت مناسب ، مشخصات معقول و یک طراحی چشم نواز که اصول طراحی را رعایت می کند.

طراحی و بروز رسانی Honor 9X

Honor با هدف افزایش گزاره ارزش 9X با ویژگی های جدید و رفع مشکلات قبلی سرانجام یک اتصال USB-C برای شارژ ، و هم چنین ظرفیت ذخیره بیشتر برای دوستداران رسانه وجود دارد. این هم چنین اولین گوشی هوشمند Honor X است که دارای سنسور تصویر 48 مگاپیکسلی ، دوربین های عقب سه گانه و دوربین سلفی پاپ آپ برای علاقه مندان به عکاسی است. این گوشی افتخار گزیده ای از بهترین فن آوری های روز دنیا رادر خود دارد. Honor 9X شامل نرم افزار تقویت کننده صفحه نمایش HiACE شرکت HiACE ، بهینه سازی های بازی GPU Turbo 3.0 و “AI Signal Enhancer” برای تبدیل به بهترین آنتن WiFi یا 4G برای اتصال قوی است. با احتمال زیاد قیمت حدود 300 یورو ، Honor 9X با هر دو دستگاه میان رده فوق العاده مقرون به صرفه و قدرتمندتر در رقابت است. انعطاف پذیری دوربین ، کیفیت ساخت و عملکرد نرم افزار  در این بخش است که باعث شده است که 9X در بخشی از بازار  به طور فزاینده در بایستد. هونور مطمئناً در 9X از طراحی قابل توجه ای استفاده کرده است.رنگ آبی یاقوت کبود همراه با علامت تجاری Honor ، در نور مناسب نمای خیره کننده ای ایجاد می کند.گزینه Midnight Black رنگ کم طرفدارتری نسبت به آبی است که در مقایسه با آن کسل کننده است. هر دو نوع رنگ از یک قاب پشتی پلاستیکی برخوردار هستند ، انتخابی که باعث کاهش احساس و کیفیت دستگاه می شود. یک سنسور اثر انگشت آشنا در پشت وجود دارد که خوب کار می کند. در قسمت پایین تلفن یک جک هدفون به همراه اسپیکر منفرد گوشی و یک درگاه USB-C (گنجاندن طولانی مدت) است. شکل هندسی بازتابنده علامت تجاری Honor یک نمای خیره کننده را در نور ایجاد می کند.

 

یک انتخاب طراحی زیبا و شایسته ، دوربین سلفی جلوی آن است که ظاهر می شود. وقتی به حالت سلفی برنامه دوربین ضربه می زنید ، یک حالت رضایت بخش وجود دارد. ماژول بازشو شامل تشخیص فشار سقوط و نزولی است که باید آن را از آسیب محافظت کند. دوربین پاپ آپ ، حاشیه بالا را باریک نگه می دارد و یک ویژگی عالی است که اغلب در این نقطه قیمت مشاهده نمی شود. با این وجود ، هنوز حاشیه سیاه مشخصی در اطراف صفحه نمایش وجود دارد که از زیبایی ظاهری برخوردار است. دوربین سلفی ضربه خورده و از دست رفته است.دوربین ای گوشی در نورپردازی در فضای باز به اندازه کافی خوب است ، برخی از مشکلات بیش از حد و تونر پوست را محدود می کند. اما جزییات به سرعت در هنگام جابه جایی به کمتر از شرایط روشنایی کاملاً تاری می شوند. با این حال ، این گوشی خود را با تثبیت کننده فیلم عالی 720p که حتی با لرزان ترین دست ها کار می کند ، دوباره باز می یابد.

 

Honor 9X خود را به عنوان یک نیروگاه دوربین مقرون به صرفه معرفی می کند. دوربین اصلی حتی در نور کم نیز قابل قبول عمل می کند ، اما دوربین های با زاویه دید عریض و عمق ارزش زیادی نمی دهند. به طور تعادل ، Honor 9X یک تیرانداز متوسط ​​در این دسته قیمت ها است  فقط بیش از اندازه پیکسل نکنید.

 

نمایشگر honor 9x

نمایشگر LCD بزرگ 6.59 اینچی وضوح تصویر 2،340 x 1،080 (Full HD +) را نشان می دهد که برای متن به اندازه کافی بزرگ وبرای بازی و ویدئو شفاف است. رنگ های نمایش دقیق ترین نیستند ، اما کیفیت کلی برای یک تلفن هوشمند ارزان قیمت بسیار مناسب به نظر می رسد. گوشیHonor 9X یک گوشی بزرگ است ، اما عملکردی را که کاربران قدرت از آنها می خواهند ارائه  نمی دهد ومشخصات داخلی دیگر نیز یکسان است. 64/128 گیگابایت حافظه داخلی و حداکثر 512 گیگابایت از طریق اسلات کارت microSD وجود دارد. رم 4/6 گیگابایتی نیز ارائه می شود. من مدل 6 گیگابایتی را مرور می کنم و مشکلی در کار چند منظوره ندارم. ماندگاری باتری نیز چیزی بالاتر از حد متوسط ​​در این براکت قیمت است. ترکیبی از یک پردازنده کم مصرف و یک باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعت به راحتی شما را در یک روز کامل بعد از استفاده سنگین از گوشی یاری می کند. Honor 9X با پردازنده EMUI 9.1 ومبتنی بر Android 9 Pie است.

شما می توانید از طریق این لینک همه محصولات هانر 9X را مشاهده و خریداری نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *