اخبار

بروز رسانی جدید گلکسی A50 اکثر عیب ها را برطرف کرد

بروز رسانی جدید گلکسی A50 اکثر عیب ها را برطرف کرد

آپدیت ماه ژوئن گلکسی A50 و بالا بردن سطح کیفیتی دوربین

دوربین Galaxy A50 با بروزرسانی ژوئن حالت شب و Super Slow-mo برا به قابلیت های دوربین اضافه کرد. گلکسی A50 به روز رسانی ژوئن را در هند دریافت کرد ، وعده بهبود معمول پایداری به همراه انواع مختلف امنیتی را داد. اما همانطور که یکی از خوانندگان موب خرید از طریق توییتر متوجه شد، به نظر می رسد که این بروزرسانی دارای چندین ویژگی اضافی است که به صورت غیرقابل تصور در این تغییرات قرار دارند. به طور خاص ، به نظر می رسد نسخه سیستم عامل A505FDDU2ASF2 حالت شب و ضبط ویدیوی Super Slow-mo را به همراه داشته باشد. علاوه بر این ، این گوشی اکنون می تواند بدون نیاز به Bixby Vision ، کدهای QR را از برنامه دوربین اسکن کند ، ویژگی ای که اخیراً به Galaxy S9 ، Galaxy Note 9 و Galaxy S10 نیز رسیده است.
بروز رسانی جدید گلکسی A50 اکثر عیب ها را برطرف کرد

بروز رسانی جدید گلکسی A50 اکثر عیب ها را برطرف کرد

بالا بردن سطح امنیتی آ50 در آپدیت جدید

دارندگان Galaxy A50 در هندوستان که در بخش امنیتی ژوئن به روز شده اند اما به این دو ویژگی دوربین جدید دسترسی ندارند باید دوباره تنظیمات دوربین خود را تنظیم کنند. این مورد در مورد Galaxy A30 و Galaxy A40 نیز وجود
داشت که از طریق بروزرسانی نرم افزاری حالت عادی دوربین آهسته را دریافت کرده و نیاز به تنظیم مجدد تنظیمات دوربین قبل از استفاده واقعی این حالت داشتند. می توانید تنظیمات دوربین را با باز کردن برنامه دوربین ، ضربه زدن به نماد چرخ دنده برای باز کردن تنظیمات دوربین ، بازنشانی کنید و سپس به گزینه تنظیم مجدد تنظیمات که با پیمایش کردن تمام راه به پایین می رسد ضربه بزنید.
بروزرسانی شامل اصلاحاتی در مورد انواع آسیب پذیری است. برخی در سیستم عامل Android یافت شده اند و برخی دیگر روی تجربه نرم افزار سامسونگ تأثیر می گذارند. شما می توانید همه چیز را در گزارش تفصیلی امنیت امنیتی ژوئن 2019 بخوانید.
خوانندگانی که هنوز به روزرسانی در مورد Galaxy A50 در هند را دریافت نکرده اند ، باید سعی کنند از منوی به روزرسانی »تنظیمات» نرم افزار حرکت کرده و روی گزینه بارگیری و نصب ضربه بزنند. در غیر این صورت ، کاربران همچنین می توانند با استفاده از Samsung Smart Switch روی رایانه ، بروزرسانی را به صورت دستی از پایگاه داده سیستم عامل ما بارگیری کنند یا تلفن را به روز کنند.
آیا با این آخرین بروزرسانی ، حالت Night و حالت Super Slow-mo را بدست آورده اید؟ در زیر به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *