اخبار

بررسی یکی از بهترین شارژ های فندکی Baseus Grain Car Charger

بررسی یکی از بهترین شارژ های فندکی Baseus Grain Car Charger

استفاده از گوشی همراه و سایر گجت‌ های الکترونیک در اتومبیل بیشتر است. معمولا در زمان رانندگی و در حین سفر ترجیح می‌ دهیم پلی لیست مورد علاقه‌ مان در گوشی همراه را در اتومبیل پخش کنیم. اما نگرانی تخلیه شارژ، گاهی مانع این لذت می‌شود. اگر نگران شارژ گوشی همراه در طول رانندگی هستید، خرید یک شارژر فندکی مشکل شما را برطرف خواهد کرد. شارژر فندکی که به درگاه فندک ماشین متصل می‌ شود، امکان تامین انرژی گجت‌ های هوشمند را فراهم می‌ کند. درنتیجه به راحتی دستگاه‌ های خود را شارژ کرده و نگران استفاده طولانی مدت از آن‌ ها نخواهید بود. در این بخش می‌ خواهیم با شارژر فندکی Baseus Grain Car Charger آشنا شویم که از نمونه‌ های با کیفیت و مرغوب محسوب می‌ شود.

نگاهی کلی به شارژر فندکی بیسوس Baseus Grain Car Charger

کمپانی بیسوس Baseus در زمینه تولید لوازم جانبی دیجیتال فعالیت کرده و محصولاتی با کیفیت از جمله کابل، کاور، شارژر، هدفون، اسپیکر و… تولید می‌ کند. این کمپانی خوش نام و معتبر چینی از تکنولوژی روز دنیا در ساخت محصولات خود بهره برده و همان طور که از نامش پیداست، Base on User، برای مشتریان خود اهمیت ویژه‌ ای قائل است. شارژر فندکی Baseus Grain Car Charger از جدیدترین شارژر های این کمپانی و نسل سوم شارژر های فندکی بیسوس محسوب می‌ شود که با داشتن ویژگی های منحصر به فرد، قطعا ارزش خرید دارد.

این شارژر فندکی که به اندازه یک بند انگشت طراحی شده فضایی بسیار ناچیز از اتومبیل شما را می‌گیرد؛ با این حال کارایی بالایی داشته و با مجهز بودن به ۲ پورت USB امکان شارژ همزمان ۲ دستگاه را فراهم می‌کند. وزن کم در کنار بدنه ای مقاوم و خوش ساخت، محبوبیت این محصول را بیشتر کرده و وجود فناوری محافظ Multiple-Protect آن را از سایر نمونه‌ها متمایز می‌کند.

Buy price Baseus Grain Car Charger خرید شارژر فندکی

ارگونومی و طراحی جذاب شارژر فندکی Baseus Grain Car Charger

شارژر فندکی بیسوس در اندازه بند انگشتی طراحی شده و ابعادی در حدود ۲۴ × ۲۴ × ۴۰ میلی متر دارد. اندازه کوچک این محصول در کنار وزن ۱۳ گرمی آن، شارژر Grain را به محصولی پرتابل و مناسب برای حمل و نقل تبدیل کرده است. از طرفی این شارژر فضای بسیاری کمی از اتومبیل شما را گرفته و استفاده از آن راحت‌تر خواهد بود.‌

بدنه شارژر فندکی Baseus Grain از ترکیب آلیاژ آلومینیوم، پلی کربنات و پلاستیک مقاوم ABS ساخته شده که آن را در برابر ضربه و حرارت مقاوم می‌ کند. وجود روکشی از جنس ورق High Gloss که نوعی پلاستیک (پلی کربنات) محسوب می‌ شود، ظاهری شفاف و جذاب‌ تر به آن بخشیده است.

روی بدنه شارژر بند انگشتی بیسوس، ۲ پورت USB به همراه ۲ چراغ LED دیده می‌شود. زمانی که شارژر را در جایگاه مخصوص فندک ماشین قرار می‌دهید، چراغ‌های LED اطراف بدنه روشن شده که نشان از برقراری جریان برق می‌دهد. علاوه بر این، نور چراغ‌ها استفاده از فندک را در نور کم اتومبیل آسان‌ تر می‌کند. شارژر فندکی بیسوس را در ۲ رنگ پر طرفدار مشکی و سفید می‌توانید تهیه کنید.

Buy price Baseus Grain Car Charger خرید شارژر فندکی

جریان ورودی و خروجی شارژر فندکی بیسوس

زمانی که شارژر فندکی را در جای مخصوص فندک اتومبیل قرار داده و نور آبی رنگ چراغ‌ های LED ظاهر می‌شود، دستگاه آماده به کار است. اکنون با اتصال گجت‌ های مختلف خود به راحتی آن‌ها را تغذیه می‌کنید. شارژر فندکی Baseus Grain Car Charger ولتاژ ورودی ۱۲ تا ۲۴ ولت اتومبیل را به ولتاژ خروجی ۵ ولت برای هریک از خروجی‌ های USB تبدیل می‌ کند. شدت جریان خروجی درگاه‌ ها نیز ۳.۱ آمپر است که انتقال جریان انرژی را با سرعت بیشتری انجام می‌دهد. توان نهایی شارژر ۱۵ وات اندازه گیر‌ی شده و می‌توانید همزمان ۲ دستگاه مختلف را به آن متصل کنید. امکان شارژر تمام دستگاه‌های مجهز به درگاه USB از جمله موبایل، تبلت، آیپد، دوربین دیجیتال، هدفون‌ بلوتوثی، پخش‌کننده‌ های موسیقی و… وجود داشته و شارژر با تمام انواع اتومبیل‌ ها سازگار است.

Buy price Baseus Grain Car Charger خرید شارژر فندکی

تکنولوژی محافظت و ایمنی در شارژر فندکی Baseus Grain Car Charger

شارژر فندکی بیسوس مجهز به سیستم ایمنی Multi-Protect است که به واسطه وجود چیپ‌ های قدرتمند سخت افزاری در آن ایجاد شده است. این فناوری محافظتی دستگاه‌های متصل به شارژر را در برابر انواع آسیب‌ها محافظت می‌کند. درواقع بدون نگرانی گجت‌های الکترونیک خود را به شارژر بیسوس متصل کرده و نگران افزایش ناگهانی دما و حرارت، ولتاژ، جریان بیش از حد، اتصال کوتاه و… نباشید. محافظت از هر دو دستگاه متصل به شارژر با سیستم ایمنی Multi-Protect به سادگی امکان‌پذیر است.

Buy price Baseus Grain Car Charger خرید شارژر فندکی

کلام آخر

شارژر فندکی Baseus Grain Car Charger محصولی با کیفیت و مرغوب است که علاوه بر کارایی، کیفیت و بدنه‌ای مستحکم داشته که در برابر انواع ضربه‌ها مقاوم است. این محصول با کیفیت با شارژ سریع گوشی همراه و سایر دستگاه‌های شما، امکان استفاده مداوم را فراهم می‌کند. با خرید شارژر فندکی بیسوس که پیشنهاد فوق العاده موب خرید است، هیچ گاه پلی لیست خود را در اتومبیل از دست نخواهید داد! شما می توانید این محصول را به همراه قاب گوشی استفاده کنید.

Buy price Baseus Grain Car Charger خرید شارژر فندکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *