اخبار, تلفن همراه

بررسی گوشی هواوی P40 لایت ، گوشی میان رده قدرتمند هواوی

بررسی هواوی p40 لایت

در این مطلب گوشی هواوی p40 لایت را بررسی خواهیم کرد. گوشی میان رده قدرتمند هواوی که دست کمی از یک گوشی پرچمدار تمام عیار دارد.

هواوی عادت کرده است که نسخه Lite از سری پرچمداران خود را قبل از پرچمداران واقعی منتشر کند ، و در مورد P40 Lite نیز چنین است. این گوشی در ابتدا با نام nova 6 SE در آسیا به بازار عرضه شد ، اما به بخشی از نمونه کارها P40 در اروپا و بازارهای دیگر ارتقا یافت.

هواوی P40 لایت با چیپست Kirin 810 وارد بازار می شود ، بدین معنی که این یک پلتفرم کاملاً جدید است که به جای خدمات موبایل گوگل به خدمات موبایل هواوی تکیه می کند. هواوی مشغول ساخت اکوسیستم خود است و کاملاً مطمئن است که اکنون آماده ارائه تجربه افرادی است که مردم از آنها خوشحال خواهند شد. ما به تازگی تجزیه و تحلیل دقیق خود را در مورد برنامه هایی که می توانید دریافت کنید و کدام یک را از دست می دهید.

بررسی گوشی هواوی p40 لایت

بررسی هواوی p40 لایت

این گوشی دارای چهار دوربین در پشت است که به صورت مربعی تنظیم شده اند و فلش LED در خارج از مجموعه قرار دارد. Snapper اصلی دارای یک سنسور 48 مگاپیکسلی Quad Bayer است که در حالت پیش فرض خود عکس های 12 مگاپیکسلی را می گیرد و شما همچنین از یک دوربین 8MP با زاویه فوق العاده بهره می گیرید. دو ماژول دیگر بسیار هیجان انگیز هستند – سنسورهای عمق 2MP و عمق 2MP.

دوربین سلفی در داخل سوراخ پانچ روی صفحه نمایش قرار دارد و دارای سنسور 16MP و دیافراگم f / 2.0 است.

قیمت گوشی هواوی P40 لایت برابر با 400 یورو و دارای قابلیت پشتیبانی شارژ سریع 40W از طریق USB-C است. این شارژر در جعبه می آید و از لحاظ تئوری می توانید 70 درصد از باتری 4،200 میلی آمپر ساعتی را در 30 دقیقه بالا ببرید. در طول بررسی کامل ما ، خواهیم دید که چگونه عملکرد باتری و صحت این ادعاها صحت دارد یا خیر.

بررسی هواوی p40 لایت

هواوی P40 Lite احساس کمی سبک و پلاستیک در دست دارد ، که مقداری از احساس جامد را به خود می گیرد ، اما در پردازش واقعی کمک زیادی می کند.

به زودی مشخصات کلی و کامل این گوشی به صورت ویدیو منتشر خواهد شد.


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *