اخبار

بررسی مشخصات فنی میانرده جدید شیائومی؛ می 9لایت

بررسی مشخصات فنی میانرده جدید شیائومی؛ می 9لایت

می 9لایت ؛ میانرده ای جدید از سری Mi

شرکت شیائومی در ماه گذشته از گوشی میانرده جدید خود با نام شیائومی می 9لایت رونمایی کرد. شرکت چینی شیائومی توانسته موفقیت های زیادی را در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند میان رده به دست آورد و به نظر می رسد با شیائومی می 9 لایت هم می تواند این روند را ادامه دهد. ما در این بخش قصد داریم گوشی جدید شیائومی را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

"بررسی

بدنه ی درخشان

موب خریدی های عزیز، بدون تردید با داشتن گوشی جدید شیائومی، صاحب یکی از شکیل ترین گوشی های هوشمند جهان خواهید بود. بدنه ی این اسمارت فون به گونه ای طراحی شده که در زیر نور میتواند درخشندگی بالایی از خود نشان دهد و نظرهای زیادی را به خود جلب کند‌. وزن گوشی میان رده شیائومی در حدود 170 gr بوده و از دو سیم کارت پشتیبانی می کند.

دارای صفحه نمایش سوپر آمولد

ین گوشی دارای صفحه نمایش 6.39 اینچی Super AMOLED وضوح تصویر 1080در 2340 پیکسل و نسبت ابعاد تصویر 9:19,50 می باشد. همچنین نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه ی آن هم در حدود 85،8 در نظر گرفته شده که می توان گفت از اکثر گوشی های میان رده ی سری A سامسونگ هم اندکی بالاتر است.  یکی از ویژگی های منحصر به فرد گوشی میان رده Xiaomi Mi 9 Lite رامی توان محافظ نمایشگر corning Gorrila Glass5 دانست.
مجهز بودن گوشی های هوشمند به این قابلیت می تواند از اسمارت فون در برابر خطرات احتمالی محافظت کند. توجه داشته باشید که در بخش عقب و قسمت پایین دستگاه یک لوگوی شیائومی قرار دارد که هنگام متصل شدن به شارژ روشن خواهد شد و جذابیت دستگاه را چند برابر می کند. گوشی هوشمند شیائومی می9لایت دارای رابط کاربری MIUI 10 بوده که مبتنی بر اندروید 9پای بوده و قابلیت نصب اندروید 10 را هم در آینده ی نزدیک در صورت اقدام شیائونی خواهد داشت.

پشتیبانی از هسته Snap Dragon 10

گوشی جدید شیائومی دارای یک قدرتمند ترین تراشه برای گوشی های میان رده یعنی تراشه ی هشت هسته ای اسنپدارگون 10  نانومتری می باشد که در کنار پردازنده گرافیکی Adren.616 می تواند نیازهای کاربران را به خوبی رفع کند.

اگر یک گیمر هستید، می 9لایت انتخاب مناسبی نمی باشد

امکان اجرای صحیح و بدون کاهش کیفیت بازی های سنگین اندروید در این دستگاه وجود ندارند، اما می توانید ،اکثر بازی های منتشر شده را با نهایت کیفیت اجراکند.

عذضه شده در 2 مدل

گوشی جدید شیائومی در دو مدل متفاوت بر اساس تفاوت در میزان حافظه ی ذخیره سازی عرضه خواهند شد که به ترتیب زیر می باشد:
*۶۰گیگابایت رم و۶۴گیگابایت حافظه داخلی
*۶۰گیگابایت رم و۱۲۸گیگابایت حافظه داخلی
بد نیست بدانید که این گوشی هوشمند از خشاب کارت حافظه ی جانبی درکنار فضای قرار گیری دو سیم کارت هم پشتیبانی می کند و شما می توانید تا حداکثر ۲۵۶ گیگابایت دیگر به حافظه ی گوشی اضافه کنید.

شما می توانید از طریق این لینک انواع لوازم جانبی گوشی های شیائومی را مشاهده نمائید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *