اخبار

بررسی انواع کابل AUX سه خط

برای گوش دادن به موسیقی از طریق اسپیکرها به کابلی برای انتقال صدا نیاز دارید. کابل انتقال صدا یا AUX، دستگاه پخش کننده موسیقی را که می‌تواند گوشی همراه شما باشد به اسپیکر اتومبیل یا هر اسپیکر کوچک و بزرگ دیگری متصل می‌کند. با این کار پلی لیست مورد علاقه خود را در هر مکانی با کیفیت بالا از طریق اسپیکرها در دسترس دارید. اما قبل از خرید کابل AUX باید از کیفیت انتقال صدا در آن مطمئن شد. در این بخش می‌خواهیم با کابل انتقال صدا سه خط آشنا شویم که از نمونه‌های با کیفیت موجود در بازار است.

نگاهی به کابل AUX سه خط

کمپانی ریمکس Remax یک برند معتبر و نام آشنا است که انواع محصولات جانبی گوشی همراه را تولید می‌کند. این کمپانی بزرگ که از سال ۲۰۰۸ در شنزن چین مشغول به فعالیت است، به شهرتی بین‌المللی رسیده و با تولید محصولات با کیفیت در کنار قیمت مقرون به صرفه، طرفداران زیادی پیدا کرده است. انواع کابل و شارژر موبایل، پاور بانک، هندزفری، اسپیکر، کابل‌های صدا و… از تولیدات این کمپانی است که در بازار ایران طرفداران زیادی دارد. (همچنین این کابل به همراه قاب گوشی شیائومی قابل استفاده می باشد)

کابل انتقال صدا سه خط نیز از محصولات با کیفیت و جدید ریمکس است که به دلیل مواد اولیه و طراحی ظاهری آن، محبوبیت بیشتری دارد. طراحی سیم تلفنی این محصول، امکان پیچ خوردن یا قطعی سیم را به حداقل رسانده و جابجایی آن را آسان‌تر کرده است. علاوه بر این استفاده از مس خالص باعث انتقال صدا بدون هیچ گونه افت کیفتی شده و موسیقی با وضوح و شفافیت از دستگاه دوم پخش می‌شود. رابط جک ۳.۵ میلی متری نیز کابل انتقال صدا P-9 را با تمام دستگاه‌ها سازگار کرده است.

Buy price Remax AUX P-9 خرید کابل انتقال صدا

طراحی هوشمندانه کابل AUX سه خط

ظاهر فنری یا سیم تلفنی کابل انتقال صدا ریمکس، اولین نکته قابل توجه آن است. طراحی ظاهری این محصول باعث شده به راحتی در کوچک‌ترین فضاها جا گرفته و نگران گره خوردن آن نباشید. علاوه بر این، طرح فنری کابل انتقال صدا، از کشیدگی، قطع یا پارگی سیم و پیچ خوردن آن نیز جلوگیری می‌کند. در کنار ظاهر زیبا، برای تولید این کابل از مس بدون اکسیژن با درصد خلوص بالا استفاده شده که نه تنها مقاومت آن را بیشتر می‌کند؛ بلکه صداها با شفافیت بالایی منتقل می‌شوند. این کابل به طول ۲ متر طراحی شده که به دلیل ظاهر فنری در فاصله‌های کوتاه‌تر فضای زیادی نمی‌گیرد؛ اما آن را برای استفاده در فواصل طولانی نیز بهینه می‌کند. کابل انتقال صدا ریمکس P-9 را در دو رنگ پرطرفدار سفید و مشکی می‌توان تهیه کرد.

Buy price Remax AUX P-9 خرید کابل انتقال صدا

کیفیت بالای انتقال صدا

استفاده مس خالص در تولید این کابل و آلیاژ آلومینیوم به عنوان روکش، انتقال صداها را با کیفیتی مطلوب انجام می‌دهد. برای ساخت کانکتورهای کابل انتقال صدا سه خط نیز از آلیاژ آلومینیوم با کیفیت بالا استفاده شده که به طور موثری بین دستگاه‌های مختلف ارتباط برقرار می‌کند. وجود آلیاژ آلومینیوم باعث حفظ سیگنال و حذف نویز از صداها شده و کیفیت انتقال صدا بین دستگاه‌های مختلف با افت مواجه نمی‌شود. (برای خرید انواع قاب گوشی شیائومی کلیک کنید)

سازگاری کابل انتقال صدا سه خط با دستگاه‌های مختلف

وجود رابط جک ۳.۵ میلی متری امکان استفاده از این کبل AUX را در بیشتر دستگاه‌ها فراهم می‌کند. از طریق این کابل، تمام دستگاه‌هایی را که مجهز به درگاه ۳.۵ میلی متری هستند؛ به یکدیگر متصل کنید. کابل انتاقل صدا ریمکس در انواع گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ، تلویزیون، تبلت، بلندگوها، استریو خانگی، استریو ماشین، گیرنده دیجیتال و دیگر دستگاه‌های مجهز به درگاه ۳.۵ میلی متری قابل استفاده است.

Buy price Remax AUX P-9 خرید کابل انتقال صدا

کلام آخر

برای پخش پلی لیست مورد علاقه خود از طریق استریوهای خانگی یا اسپیکرهای مختلف به کابل انتقال صدا نیاز دارید. وجود کابلی که بتواند در کنار مقاومت بالا، صداها را با کیفیت مطلوب منتقل کند لذت شنیدن به موسیقی را بیشتر خواهد کرد؛ بنابراین پیشنهاد موب خرید، تهیه کابل‌های AUX از برندهای معتبر همچون Remax است. کابل انتقال صدا AUX سه خط علاوه بر کیفیت مطلوب انتقال صدا، با داشتن ظاهری زیبا و کارآمد، برای استفاده در هر شرایطی مناسب است.‌

Buy price Remax AUX P-9 خرید کابل انتقال صدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *