اخبار, تلفن همراه

با هواوی پی 30 می توان همزمان با دو گوشی فیلم برداری کرد

هواوی پی 30

سری جدید هواوی، هواوی پی 30 و پی 30 پرو ، فردا در پاریس فرانسه رونمایی می شود. این گوشی را می توان یکی از اعجوبه های تصویربرداری و عکاسی دنیا نامید. به نظر می رسد که طبق اطلاعات جدید، هواوی پی 30 می تواند همزمان با دو دوربین عقب و جلو فیلم برداری داشته باشد. این قابلیت را تکنیک Dual View نیز می نامند.

هواوی پی 30

هواوی پی 30 و هواوی پی 30 پرو، دو نسخه از سری جدید گوشی های پرچمدار شرکت هواوی هستند، این دو نسخه فردا در پاریس به صورت رسمی رونمایی می شوند. هر دو گوشی دارای تکنیک های استثنایی فیلم برداری و عکاسی هستند که به طور اجمالی می توان گفت که بهترین گوشی های دنیا از لحاظ تصویر ارائه شده نهایی خواهند بود. سال گذشته نیز هواوی پی 20 پرو توانست در وبسایت DxOMark از نظر عکاسی بهترین امتیاز ممک سال 2018 را کسب کند. بر اساس اعلام وب‌سایت سنگاپوری کمپانی، مشتریانی که در روز 6 آوریل اقدام به خریداری گوشی های پی ۳۰ یا پی ۳۰ پرو از مرکز خرید VivoCity نمایند، یک ساعت هواوی واچ جی تی و یک اسپیکر JBL Clip 2 را به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. هدایایی که در مجموع، ارزشی معادل 345 دلار دارند. این سایت چند رنگ جذاب و گرادیانی دو دستگاه را نیز فاش کرد؛ اما در مورد امکانات هواوی پی 30 و P30 Pro، به دوربین‌های رده بالای آن‌ها و البته قابلیت Dual-View اشاره کرده است.

تصویربرداری هواوی پی 30 با تکنیک Dual View

تکنیک جدید قابل ارائه در هواوی پی 30 و هواوی پی 30 پرو که dual View نام دارد یکی از تکنولوژی هایی است که می توان از طریق آن با دو دوربین عقب و جلو به صورت همزمان فیلم برداری کرد. ظاهرا این قابلیت پس از عرضه‌ی گوشی ها و با به‌روزرسانی نرم افزاری فعال خواهد شد. کارکرد Dual-View به این صورت است که با تقسیم صفحه، دو ویدیو را از نگاه دو دوربین عقب نمایش می‌دهد؛ یکی زاویه باز و دیگری زوم شده روی سوژه!

باید این نکته را بدانید که دوربین اصلی این پرچمداران، دارای یک سنسور 40 مگاپیکسلی SuperSpectrum با حساسیت نوری فوق‌العاده زیاد و توانایی ضبط ویدیو در محیط‌های تاریک است. همچنین هواوی پی 30 پرو یک دوربین پریسکوپی با قدرت زوم 10 برابر و لرزش‌گر اپتیکال تصویر دارد و از وجود یک سنسور ToF هم بهره می‌برد.

هر دو سری گوشی هواوی پی 30 و پی 30 پرو با قیمتی بیش از 1400 دلار عرضه خواهند شد. قیمت گوشی های پرچمدار در سال 2019 نسبت به سال 2018 حدود 20 درصد رشد  داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *