اخبار, تلفن همراه

ایربادز های گلکسی Budsx سامسونگ به قابلیت های منحصر به فردی مجهز می شود

گلکسی Budsx سامسونگ

دو ماه پس از اولین موفقیت در گلکسی buds+ ، سامسونگ به وضوح در حال انتشار نسخه بعدی ایربادز خود است. پس از ثبت اختراع ثبت شده در اتحادیه اروپا و انگلیس ، گلکسی BudsX جدید وارد فرآیند برنامه علائم تجاری ایالات متحده آمریکا شده است.

همانطور که SamMobile گزارش داد ، گلکسی BudsX ممکن است چند ترفند ویژه و قابلیت منحصر به فرد داشته باشد. اگرچه در ابتدا توجه خود را به شکل منحصر به فرد “مانند لوبیا” ، جلب توجه می کند ، پیش بینی می شود که ایربادز  نیز به عنوان گوشواره های تناسب اندام به بازار عرضه شود ، همراه با ویژگی بسیار خوبی که ممکن است برای مخاطبان مورد نظرش بسیار مفید باشد.

گلکسی Budsx سامسونگ

گلکسی Budsx سامسونگ
همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است ، برنامه علامت تجاری شامل عبارت “MP3 پخش کننده و یک هدفون بی سیم پوشیدنی است که به عنوان یک واحد واحد فروخته می شود”. این ممکن است بدان معنی باشد که می توانیم انتظار داشته باشیم که BudsX از پخش صوتی مستقل و حافظه داخلی برای نگه داشتن آهنگ ها ، کتابهای صوتی یا پادکست های مورد علاقه شما پشتیبانی کند.

این ویژگی برای دوندگان یا دوچرخه سواران که نمی خواهند همیشه تلفنتان را بچرخاند ، یک امتیاز عالی است. در حقیقت ، ما قبلاً می دانیم که هدفون گوش احتمالاً شامل نرم افزاری برای ردیابی موقعیت مکانی شما و ورزش از قبیل مسافت و کالری است ، بنابراین می توانند شکل دهند تا یک همراه واقعی برای همه باشد. البته ، شما هنوز هم برای برقراری تماس به تلفن احتیاج دارید ، اما حداقل این امر نیاز به بستگی به اتصال داده تلفن یا باتری موسیقی شما را کاهش می دهد.

گلکسی Budsx سامسونگ

سامسونگ در حال حاضر یک هدست بی سیم واقعی و دوستانه با شکل عمومی را به شکل Galaxy Buds + ساخته است ، اما گوشواره های جدید جدید می توانند ترکیب موجود سامسونگ را کاملاً زیبا کنند. بدیهی است ، غول فناوری کره جنوبی در تلاش است فضایی را برای خود در میان رقابت شدید از طرف اپل ، گوگل و دیگران ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *