اخبار, تلفن همراه

اچ تی سی یو 12 لایف به صورت رسمی معرفی شد

اچ تی سی یو 12 لایف (HTC U12 Life)

اچ تی سی یو 12 لایف (HTC U12 Life) رسما توسط شرکت اچ تی سی رونمایی شد. این گوشی از سری میان رده های قدرتمند سال 2018 است. مشخصات فنی، کارایی و طراحی ظاهری این گوشی را در ادامه مطلب مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اچ تی سی یو 12 لایف (HTC U12 Life)

نمایشگاه IFA 2018 رویداد خوبی برای شرکت تایوانی اچ تی سی بود تا بتواند پس از مدت ها به شایعات پایان داده و گوشی میان رده استثنایی خود به نام اچ تی سی یو 12 لایف را معرفی کند. همانطور که توقع داشتیم، اچ تی سی یو 12 لایف یک گوشی میان‌رده بوده و قرار است با دیگر محصولات برتر در این دسته‌بندی رقابت تنگاتنگی داشته باشد. هرچند که این گوشی اسم یک گوشی میان رده را با خود یدک می کشد و برخی از قابلیت‌های پرچمداران را می‌توان در این گوشی پیدا کرد.

مشخصات فنی و طراحی اچ تی سی یو 12 لایف

نمایشگر موجود در گوشی اچ تی سی یو 12 لایف، یک نمایشگر 6 اینچی با نسبت اندازه تصویر 18:9 و وضوح فول اچ دی پلاس است. پردازنده اصلی، تراشه اسنپدراگون 636 بوده و در زمینه حافظه، به کاربران حق انتخاب داده شده است. نسخه پایه به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی و نسخه دوم به 6 گیگابایت حافظه اصلی و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است. امکان استفاده از کارت حافظه جانبی وجود دارد.

یکی دیگر از دلایل این که این گوشی میان رده شباهت زیادی به گوشی های پرچمدار دارد، مجهز شدن آن به دوربین دوگانه است. این دوربین دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی بوده و به قابلیت‌هایی همچون فوکوس خودکار تشخیص فاز و فلاش ای ای دی دوگانه مجهز شده است. امکان فیلم برداری 4K یکی دیگر از قابلیت‌های دوربین اچ تی سی یو 12 لایف است. دوربین سلفی به رزولوشن 13 مگاپیکسلی مجهز شده و به همین دلیل، گوشی اچ تی سی یو 12 لایف انتخاب خوبی برای طرفداران عکاسی سلفی است.

از نظر کارایی گوشی اچ تی سی یو 12 لایف پیشتاز است. این گوشی امکانات بسیار زیادی را در خود جای داده که از میان آن می توان به مجهز شدن به اسکنر اثر انگشت، درگاه یو اس بی نسخه C، درگاه جک صوتی و باتری 3600 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. اچ تی سی یو 12 لایف به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید 8.1 اوریو عرضه خواهد شد. هنوز قیمت دستگاه مشخص نیست، اما مطمئنا برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی زیبا، دارای نمایشگر بزرگ و مجهز به دوربین دوگانه دارای رزولوشن بالا بدون پرداخت پول پرچمداران هستند، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

شرکت تایوانی اچ تی سی پس از ضررهای بسیار زیادی که طی 3 سال اخیر متحمل شده، حال تنها به عرضه 1 یا دو گوشی در سال بسنده می کند و بیشتر روی کاربرانی که نیاز به گوشی های بالارده و یا میان رده دارند تمرکز می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *