اخبار, تلفن همراه

اچ تی سی اگزودوس 1 اس ، اولین گوشی مبتنی بر بلاک چین دنیا رونمایی شد

اگزودوس 1 اس

اچ تی سی اگزودوس 1 اس (HTC Exodus 1s) اولین گوشی مبتنی بر بلاک چین دنیا رونمایی شد. اگزودوس 1 اس را می توان نقطه عطف رابطه بین دنیای بلاک چین و ارزهای دیجیتال با گوشی های هوشمند دانست. در ادامه مشخصات این گوشی را بررسی می کنیم.

اگزودوس 1 اس

اچ تی سی را می توان یکی از شرکت های تولید گوشی هوشمندی دانست که دوران رو به افول خود را طی می کند، این شرکت حتی در سال 2019 دیگر از گوشی پرچمدار نیز رونمایی نکرد اما به نظر می رسد اچ تی سی برنامه های دیگری داشته باشد. آن ها ابتدا با پیوستن به گوگل و همکاری در تولید گوشی های پیکسل و از طرف دیگر عرضه گوشی های خاص ، مجددا در حال قدرت گرفتن، اما به نوعی دیگر هستند.

حال شرکتی که اولین گوشی اندرویدی را به بازار عرضه کرد، گرچه در نزدیکی های ورشکستگی کامل قرار گرفته اما به زودی از گوشی خاص به نام اگزودوس 1 اس رونمایی خواهد کرد. این گوشی از این لحاظ خاص است که می تواند اولین گوشی مبتنی بر بلاک چین جهان باشد. احتمالا با خود فکر می کنید که اچ تی سی مسیر خود را به کل تغییر داده تا بتواند مجددا به بازار برگردد.درست است!

اچ تی سی اگزودوس 1 اس

اچ تی سی اگزودوس 1 اس درست مانند سایر گوشی های دیگر از امکانات ارسال پیام، مرور در اینترنت و ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی را دارا است اما بزرگترین امکان آن وجود یک گره بیت کوین کامل روی این گوشی است که می تواند آن را به صورت یک دستگاه سیار گره کامل بیت کوین دربیاورد.

اچ تی سی اگزودوس 1 اس می‌تواند در نقش یکی از نقاط توزیع شده در بلاک چین عمل کرده و کار تصدیق تراکنش‌ها را در شبکه بیت کوین را انجام بدهد، اما نمی‌توان از آن انتظار ماین کردن ارزهای رمزنگاری شده داشت به خاطر این که قدرت پردازش آن چنان بالایی را روی حتی بهترین گوشی های حال حاضر دنیا هم برای استخراج ارز دیجیتال نمیتوان پیدا کرد.

هنوز درباره سایر مشخصات فنی اچ تی سی اگزودوس 1 اس اطلاعاتی در دسترس نیست،‌ اما سازنده اعلام کرده گوشی جدید، از اپلیکیشن کیف پول Zion پشتیبانی خواهد کرد. این کیف پول بلاک چین به دست خود اچ تی سی توسعه یافته و به کاربر اجازه می‌دهد در بستر و شبکه‌های ارزهای دیجیتالی مختلف، تراکنش‌های مختلفی انجام بدهد. مشاهده و مدیریت ارزهای دیجیتالی قابل وصول و حفظ کلیدهای امنیتی خود از دیگر ویژگی‌های مهم اپلیکیشن Zion به شمار می‌روند.

شاید زمان آن فرا رسیده تا از یک گوشی هوشمند به عنوان گره کامل مجازی در بلاک چین و یا حتی یک کیف پول مجازی استفاده کنیم. اچ تی سی مسیر را برای دوست داران ارز های دیجیتالی تغییر داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *