اخبار, تلفن همراه

اولین گوشی 5G ال جی ، V50 ThinQ معرفی شد

v50 ThinQ

اولین گوشی 5G ال جی ، ال جی V50 ThinQ امروز در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی شد. این گوشی قدرتمند 5 دوربینه دارای مشخصات فنی یک پرچمدار است که در ادامه آن را بررسی می کنیم.

v50 ThinQ

پس از ال جی جی 8 ، این دومین گوشی پرچمدار ال جی است که در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی شد. البته به نظر می رسد که ال جی امسال خواسته سری V خود را جایگزین سری G8 کند، بنابراین امسال آخرین سالی خواهد بود که شاهد سری G گوشی های ال جی خواهیم بود و از این پس می توان سری V ThinQ را به عنوان پرچمدار اصلی ال جی بنامیم. نکته تعجب‌آور دیگر درباره این گوشی، نام طولانی آن است؛ ال جی وی 50 تینکیو 5G

مشخصات فنی گوشی 5G ال جی ، V50 ThinQ

هر چند که گوشی 5G ال جی تفاوت زیاد چندانی از نظر ظاهر و اندازه و همچنین صفحه نمایش با سری قبلی خود ندارد ، اما نکات بسیار ظریفی روی آن به کار گرفته  شده. البته هنوز ال جی از سایر رقبا در طراحی عقب تر است و حتی ناچ معمولی را هم روی صفحه نمایش این گوشی به کار نبرده، چه برسد به ناچ قطره ای! صفحه نمایش وی 50 تینکیو 6.4 اینچی کیو اچ دی پلاس است و از کیفیت فوق العاده نیز بهره می برد.

در طراحی ظاهری این گوشی، روی صفحه نمایش دوربین سلفی دوگانه 8 و 5 مگاپیکسلی قرار داده شده و سنسور های متفاوت نیز در این بخش قرار دارند. همانطور که گفتیم در این حالت هیچ نوع ناچ خاصی تعریف نشده، بلکه همه موارد روی یک نوار باریک در قسمت بالایی گوشی قرار گرفته است.حاشیه‌های پایین نمایشگر نیز در مقایسه با مدل پیشین همین سری تفاوت چندانی نداشته‌اند.

تفاوت عمده در طراحی بدنه این گوشی با ال جی V40 ، جای گیری استثنایی دوربین های گوشی است که به طور عمده در بدنه گوشی کار شده و هیچ گونه برآمدگی را روی بدنه آن نخواهیم دید.

از نظر دوربین، این گوشی دارای 5 دوربین است، که دوربین اصلی آن 12 مگاپیکسلی است، دوربین دوم تله فوتو و دوربین سوم اولترا واید 16 مگاپیکسلی است. در دوربین گوشی ال جی V50 ThinQ سیستم فیلم برداری پرتره با هر دو دوربین اصلی و سلفی است که می توان به عنوان قابلیتی ویژه نام برد.

از نظر مشخصات فنی و سخت افزاری ، ال جی V50 ThinQ رم  6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی را در خود دارد و از یک پک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کنند. با وجود افزایش ظرفیت باتری، ضخامت ال جی V50 تنها 8.2 میلی‌متر بوده و وزن آن 14 گرم نسبت به ال جی وی 40 بیشتر است.

به عنوان دیگر ویژگی‌های جدیدترین پرچمدار سری V ال جی باید به استفاده از اسپیکرهای بوم باکس، پشتیبانی از هوش مصنوعی در دوربین، پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5، پشتیبانی از سومین نسل فناوری شارژ سریع کوالکام، پشتیبانی از گوگل لنز، تبدیل صدای دیجیتال به آنالوگ Hi-Fi Quad DAC و داشتن درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری اشاره کرد. گوشی به صورت پیش‌فرض با اندروید 9 پای عرضه خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *