اخبار, تلفن همراه

اولین گوشی با شارژر 65 واتی فست شارژ، اوپو رینو Ace خواهد بود

شارژر 65 واتی اوپو رینو Ace

اولین گوشی با شارژر 65 واتی فست شارژ ، اوپو رینو Ace است. این گوشی که به تازگی معرفی شده یکی از بهترین گوشی های سال 2019 با قیمت خوب و ارزش خرید بالا به همراه طراحی استثنایی و همچنین دوربین عالی است که در ادامه سایر مشخصات فنی آن را بررسی خواهیم کرد.

اوپو به تازگی از گوشی سری جدید اوپو رینو پرده برداری کرد. در کنار گوشی اوپو رینو، گوشی اوپو رینو Ace نیز معرفی شد. اوپو رینو ایس را می توان یکی از بهترین محصولات شرکت اوپو با تکنولوژی فوق مدرن و جدید نامید.حال یکی از مدیران شرکت اوپو در صفحه شخصی خود در شبکه‌ی اجتماعی ویبو پستی را منتشر کرده که در آن به تجهیز گوشی اوپو رینو Ace به فناوری شارژ‌ سریع 65 وات Super VOOC اشاره کرده است.

در این پست همچنین به حضور یک نمایشگر 90 هرتزی نیز اشاره شده است که می‌تواند از آن٬ گجتی جذاب برای گیمرها بسازد. در واقع این دیوایس٬ دومین پرچمدار خانواده رینو پس از عرضه‌ی گوشی رینو 10 ایکس زوم چند ماه پیش است. آن دیوایس نیز به یک نمایشگر با وضوح و نرخ رفرش بالا و همچنین فناوری شارژ سریع مجهز بود.


محصولات مرتبط:


شارژر 65 واتی اوپو رینو Ace

شرکت های تولید گوشی هوشمند در چین رقابت عجیبی در تولید شارژر های فست شارژ قدرتمند دارند، چند وقت پیش نیز شارژر فست شارژ سوپر شارژ شیائومی به بازار معرفی شد که تا 55 وات قدرت شارژ گوشی دارد. حضور چنین فناوری شارژی در گوشی اوپو رینو ایس می‌تواند رقابت بین گوشی‌های چینی بازار را جذاب کند.

در همین حال دیگر گوشی کمپانی اوپو به نام Find X به فناوری شارژ سریع 50 وات Super VOOC مجهز است. باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی می‌تواند در عرض 35 دقیقه به شارژ کامل برسد. در حال حاضر فناوری شارژ Super VOOC می‌تواند سریع‌ترین شارژ‌ ممکن در بازار را ارائه کند.

هر چند که گلکسی نوت 10 پلاس نیز در آخرین تست های انجام شده با وجود شارژ 45 واتی، سریع ترین شارژر ممکن در میان تمام گوشی های پرچمدار سال 2019 را داشت، اما به نظر می رسد که این اوپو رینو ایس باشد که به زودی جایگاه گلکسی نوت 10 پلاس را در این سطح از رقابت تصاحب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *