اخبار, تلفن همراه

اولین تصاویر رندر هواوی میت 30 به نمایش گذاشته شد

هواوی میت 30

اولین تصاویر رندر هواوی میت 30 به نمایش گذاشته شد، این تصاویر بر اساس آخرین پتنت های موجود شرکت هواوی به دست آمده تا پرچمدار سال 2019 شرکت هواوی را به نمایش بکشد.

هواوی میت 30

به نظر می رسد طبق رسم همیشگی هواوی، باید تا سه ماهه آخر سال 2019 منتظر بمانیم تا هواوی میت 30 ، جدیدترین پرچمدار این شرکت رونمایی شود. پس از ارائه پتنت های این گوشی توسط شرکت هواوی، امروز رندرهای مرتبط با این پتنت ها به نمایش گذاشته شد که ظاهر تقریبی این گوشی پرچمدار هواوی را به نمایش می گذارد.

طی این تصاویر یک دوربین 3 گانه اصلی روی قسمت کاور پشتی گوشی قرار گرفته است ، اما چینش آن به صورت مربعی و عمودی نیستند بلکه به صورت افقی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

از روی رندر به دست آمده کیفیت دوربین را نمی توان مشخص کرد اما می توان انتظار داشت که به خاطر سنسور موجود در سمت راست لنزها ، با یک زوم 10X روبرو هستیم. همچنین سنسور وسط و سمت چپ هر دو سنسور اصلی و سنسور واید هستند که سنسور تشخیص عمق یا مونو کالر سمت راست را تغذیه می کنند.اینطور که پیداست، یک سیستم فوکوس اتوماتیک لیزری و یک فلاش LED در سمت چپ دوربین‌ها قرار دارد.

علت قرارگیری سنسورهای دوربین به صورت افقی را می‌توان قابلیتی عنوان کرد که مستقیما در زیر آن قرار دارد؛ هواوی به جای فضای معمولی خالی از نمایشگر منحصر به فرد ثانویه در بخش عقب استفاده کرده است. هنگامی که دستگاه به صورت برعکس روی میز قرار دارد، پنل کوچک به عنوان صفحه نمایشی که همیشه فعال است، عمل خواهد کرد و اطلاعاتی همانند زمان و وضعیت آب و هوا را به کاربران نمایش می‌دهد، همچنین این پنل باید کنترل مدیا و انواع تنظیمات سریع را ارائه دهد.

نکته جالب تر وجود یک صفحه نمایش دوم روی گوشی است که این امکان را به کاربر می دهد تا بتوان موقع گرفتن تصویر سلفی با دوربین اصلی از آن استفاده کرد. در این صورت بسیاری از مشکلاتی که حین استفاده از لنز دوربین سلفی پیش می آید با دوربین اصلی رخ ندهد و تصاویر سلفی استثنایی از خود بگیریم.

مشخصات فنی و طراحی هواوی میت 30

از جمله مشخصات ظاهری این گوشی می توان به دارا بودن نمایشگر بدون حاشیه و لب به لب این گوشی اشاره کرد که شباهت بسیار زیادی با طرح هواوی پی 30 دارد.در اکثر موارد شاهد قرارگیری سنسور دوربین سلفی در ناچ هستیم و در گوشی های سری هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) و همچنین سری آینده هواوی پی 30 (Huawei P30) هم موجود است، اما می‌توان گفت که به دلیل وجود صفحه نمایش ثانویه، دیگر نیازی به سنسور سلفی نیست.

به نظر می‌رسد شرکت هواوی از نگاه ظاهری برای گوشی هوشمند جدید خود از سنسور ToF به جای سنسور دوربین سلفی استفاده کرده است؛ این بدین معناست که دستگاه به راحتی از سنسور تشخیص چهره سه بعدی پشتیبانی می‌کند، اما اگر کاربران روش سنتی استفاده از اثر انگشت را ترجیح دهند، می‌توانند از حسگر مربوطه در زیر صفحه نمایش استفاده کنند. پرچمدار آینده هواوی مجهز به جک هدفون 3.5 میلی‌متر، بلندگو و پورت USB Type-C در قسمت پایین است، همچنین شاهد قرارگیری دکمه تنظیم صدا و پاور در امتداد قاب فلزی هستیم.

هواوی ابتدا سری جدید پی 30 را در تاریخ 6 فروردین ماه 98 رونمایی خواهد کرد و پس از آن حدود 7 ماه آینده در ماه های مهر و آبان باید منتظر رونمایی از گوشی فوق هوشمند هواوی میت 30 باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *