تلفن همراه

اندروید 9 پای برای گوشی هواوی میت 9 عرضه شد

هواوی میت 9

آخرین نسخه اندروید، اندروید 9 پای، برای گوشی هواوی میت 9 عرضه شد. آپدیت اندروید 9 پای برای این نسخه پرچمدار هواوی بسیاری از مشکلات نرم افزاری آن را از بین می برد.

هواوی میت 9

پس از آن که هواوی نسخه بتا تست اندروید 9 را برای گوشی هواویی میت 9 ارسال کرد، حال کار تست به پایان رسیده و نسخه استیبل اندروید جدید برای گوشی به زودی عرضه می شود.

البته هر به روز رسانی جدید اندروید به دلیل داشتن حجم بالا به طور محتمل به صورت چند بخشی به دست کاربران گوشی ها می رسد، این سیستم عامل هم از قائده مستثنی نیست و زمان رسیدن آن هم به طور مشخص تا 2 هفته آینده خواهد بود. بنابراین می توانید یا منتظر آپدیت بمانید و یا به صورت دستی آپدیت را در بخش update سیستم چک کنید و اگر موجود بود آن را دالود و نصب کنید.

هواوی میت 9 در سال 2016 عرضه شد، یک صفحه نمایش 5.9 اینچی، پردازنده کایرین 960 ،4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین 2 گانه 12 + 20 مگاپیکسلی به همراه دارد.این گوشی دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعت است.

مشخصات اندروید 9 پای برای گوشی هواوی میت 9

بزرگترین تغییر ممکن روی گوشی را می توان سیستم های مطابق با طبیعت آن نام برد. به طوری که تم های موجود، صداها و آواها همه با محیط اطراف ست می شود و روی گوشی به صورت اتوماتیک به دست کاربر می رسد. به طور مثال اگر در فضایی زمستانی باشید، عناصر و اصوات گوشی به شکل تم زمستانی تغییر خواهد کرذ!

صدای زنگ هشدار گوشی (به منظور بیدار شدن از خواب)، بر اساس صدای آب متلاطم در طبیعت و همچنین صدای گنجشک در ابتدای صبح پخش خواهد شد. به این ترتیب دیگر با استرس و تپش قلب از خواب بیدار نمی‌شوید!

اندروید 9 پای را می توان سردم دار سیستم عامل های هوشمند سازی شده اندروید نامید. شاید این سیستم عامل پلی باشد برای آشنایی بیشتر با سیستم عامل اندروید 10 که قابلیت های بسیار زیاد هوشمندی را با خود خواهد داشت.یکی دیگر از قابلیت‌های جدید، افزوده شدن توانایی تشخیص غذاهای مختلف و اعلام کالری آن‌ها است. به این ترتیب به طور دقیق متوجه خواهید شد در هر روز چه میزان کالری دریافت کرده‌اید. به شیوه‌ای مشابه گوشی خواهد توانست افراد سرشناش، حیوانات، خودروها و دیگر اشیا را تشخیص داده و اطلاعاتی درباره آن‌ها ارائه کند. این سیستم هوشمند نوعی تشخیص بینایی ماشین را روی دستگاه پیاده می کند که قابلیت یادگیری نیز دارد!

اگر شما هم از دارندگان گوشی هواوی میت 9 هستید و آپدیت جدید اندروید 9 پای را دریافت کرده اید، نظرات خود را در رابطه با این سیستم عامل جدید با ما در میان بگذارید. شاید نکته ای روی هر آپدیت باشد که سایرین از آن بی خبرند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *