اخبار, تلفن همراه

اندروید 10 برای گلکسی S9 و S9 پلاس منتشر شد

اندروید 10 برای گلکسی S9

تنها چند روز پس از گزارش این که اندروید 10 تا اوایل سال 99 به گلکسی S9 و S9 پلاس نمی رسد، امروز سامسونگ به صورت رسمی این نسخه از سیستم عامل را برای گوشی های سری گلکسی S9 و S9 پلاس عرضه کرد.
حتی تعجب آورتر بود که شاهد نسخه های قفل نشده ایالات متحده از پرچمداران اوایل سال 2018 این شرکت که به اندروید 10 ارتقاء یافته بودند  بودیم .قبل از بزرگترین شرکت های مخابراتی این کشور شانس انجام همان کار را برای مدل های خاص GS9 و S9 Plus خود را نیز داشت.

اندروید 10 برای گلکسی S9 و S9 پلاس

بنا به دلایلی ، بنا به گفته Redditor ، ورایزون بیش از دو هفته طول کشید تا بسته اندروید 10 برای گلکسی S9 را به “بهینه سازی” برساند تا در نهایت آن را از روی گوشی گلکسی S9 ببینیم. به نظر نمی رسد که این صاحبان خوش شانس Galaxy S9 و S9 + با این تاخیر آزرده خاطر شوند. برای اهداف مقایسه ، شاید بخاطر بسپارید که سامسونگ به صورت رسمی Android Pie خود را به Galaxy S8 ، S8 + و Note 8 در اوایل مارس سال گذشته عرضه کرد.

اندروید 10 برای گلکسی S9

علاوه بر این ، ارائه دهنده خدمات برتر بی سیم آمریکا توانسته تمام رقبای خود را در اندروید 10 تا آنجا که به S9 و Note 9 مربوط می شود ، شکست دهد. البته صفحات وب پشتیبانی Verizon هنوز هیچ اشاره ای به این به روزرسانی عمده نکرده است ، و در عوض ، یک پیشرفت امنیتی معمول در سطح فوریه 2020 را به عنوان جدیدترین نسخه نرم افزار ذکر کرده است.


محصولات مرتبط:


این واقعیت وجود دارد که بسیاری از افراد تأیید حضور OTA در Reddit یا توییتر را در زمان نوشتن این مقاله نشان نمی دهند , بروزرسانی به دلایلی به صورت مرحله به مرحله به کل گوشی های گلکسی S9 در سراسر دنیا خواهد رسید.اگر مشکلی پیش نیاید به زودی اندروید 10 به گوشی گلکسی S9 شما نیز خواهد رسید.

اندروید 10 برای گلکسی S9

در  ماه فوریه چند مورد استاندارد Android 10 ، صاحبان انواع S9 و S9 Plus Verizon خبر از قفل شدن دستگاه هایی که که برای تعمیرات اساسی One UI روی وضوح و سادگی تمرکز دارند داده اند. دومین به روزرسانی رابط کاربری اختصاصی سامسونگ حتی نرم و صاف و تمیزتر از اول است ، با استفاده از پیمایش پیشرفته حرکت ، تمام ابزارهای دیجیتال سلامتی مورد نیاز برای آگاه سازی و در عین حال متمرکز بر آنچه واقعاً در زندگی مهم است و البته یک سیستم پیشرفته می تواند نیاز های کاربران را در زمینه رابط کاربری تمام عیار تامین کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *